۴:۱۷:۲۸ - سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۳
شهردار مرودشت: افزایش سرانه فضای سبز در اولویت کار شهرداری قرار دارد
به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مراسم ویژه ای با حضور‏ فرماندار شهرستان مرودشت، حجت السلام والمسلمین آیت الله موسوی نژاد و مسئولین شهرستان، درانتهای بلوار شهید چمران – شهرک بقیه الله برگزار گردید.   داریوش احمدی شهردار مرودشت در این مراسم در

IMG_3370

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی شهرداری مرودشت، به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری مراسم ویژه ای با حضور‏ فرماندار شهرستان مرودشت، حجت السلام والمسلمین آیت الله موسوی نژاد و مسئولین شهرستان، درانتهای بلوار شهید چمران – شهرک بقیه الله برگزار گردید.

 

داریوش احمدی شهردار مرودشت در این مراسم در جمع کثیری از شهروندان و مدیران شهرستان ضمن گرامیداشت این هفته و همچنین تسلیت به مناسبت دهه فاطمیه به بیان نکاتی پیرامون سرانه فضای سبز شهری و اهمیت آن با توجه به وجود آلاینده های محیطی که معلول احداث و راه اندازی کارخانجات صنعتی می باشد، پرداخت.

 

شهردار مرودشت در ادامه از احداث سه پارک و افزایش فضای سبز تا پایان سال جدید و همچنین بهره برداری بخشی از آنها تا پایان امسال خبر داد. وی تلاش مجموعه شهرداری را در جهت افزایش سرانه فضای سبز شهری و همچنین مکانیزه کردن و استفاده از روشهای نوین آبیاری در جهت حل و بهبود روند بحران خشکسالی را دانست.

 

شهردار مرودشت در ادامه افزود: دیگر تلاش های شهرداری در حل این بحران را استفاده از گونه های مقاوم گیاهی در جهت ایجاد فضای سبز و کاهش استفاده از آب نام برد و از همه خواست تا تلاشی مضاعف در جهت ایجاد محیطی امن همراه با توسعه پایدار  ،جهت نسل های آینده، با برنامه ریزی دقیق و مطمئن داشته باشند.

 

شهردار مرودشت درپایان به اهمیت کاشت درخت در جامعه اشاره کرد و گفت: منابع طبیعی و فضای سبز نماد و معرف منطقه است و باید تلاش کنیم این نعمت ارزنده خدادادی را حفظ کنیم و پاسداری از طبیعت یک تکلیف دینی است چرا که حفظ این طبیعت به معنی حفظ زینت شهرستان می باشد.

  1. یه شهروند   اسفند ۱۹, ۱۳۹۳  

    با سپاس از شهرداری که بعد از مدت ها موضوع کم آبی و استفاده از گیاهان مقاوم را در دستورکار قرار داد.البته استفاده از گیاهان مقاوم نباید بر زیبایی فضای سبز شهری (زیبایی ،اصلی ترین مسئله) غالب شده و کمتر به آن توجه شود.چیزی که سالهاست در مرودشت مدنظر قرار نمی گیرد، دقت و سلیقه در استفاده از گیاهان زینتی زیبا و متنوع است ،که امید است با درایت کادر جدید به این مسئله دقت بیشتری شود

  2. حسین کوچیکو   اسفند ۲۴, ۱۳۹۳  

    جناب شهروند انصافا استفاده از گیاهان مقاوم از چمن کار با ان هزینه های سرسام اور بهتر است ضمنا در سرانه فضای سبز چمن کاری محاسبه نمیشود الله نگهدار تو باشد ما چه کاره ایم والله بخدا


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر