خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۶/۰۳ ۱۹:۳۸
شناسه خبر : 2747

طنز: توماس(تام): من و جرالد(جری) دوست هستیم و انتشار تصاویر خلاف واقع و انیمیشن های جعلی در تلویزیون درباره خودم و جری را تکذیب می کنم!

بدنبال پخش انیمیشن های کودک و نوجوان درباره اختلاف موجود بین تام و جری، تام طی تماس با بخش کودک نشریه گفت: انسان های فتنه گرد! سود جوق! و مقرض(بدهکاران بانکی) که نتوانسته اند به تلویزیون راه پیدا کنند و منافع آنها به خطر افتاده با تشویش اذهان عمودی!، نشر اکازیپ و ایجاد نفاخ! فی ...

toom

بدنبال پخش انیمیشن های کودک و نوجوان درباره اختلاف موجود بین تام و جری، تام طی تماس با بخش کودک نشریه گفت: انسان های فتنه گرد! سود جوق! و مقرض(بدهکاران بانکی) که نتوانسته اند به تلویزیون راه پیدا کنند و منافع آنها به خطر افتاده با تشویش اذهان عمودی!، نشر اکازیپ و ایجاد نفاخ! فی ما بین! هنرپیشگان این کارتون محبوب و مردمی می خواهند از آب گل آلود استفاده نموده و به منافع پلیدشان برسند.

 

تام افزود: من و جری برای تحقق حق جلسات، حقوق عقب افتاده و حق الزحمه ماهیانه مان در کمپانی فیلم سازی، تلاش می کنیم و اجازه دخالت در امور شخصی خود را به هیچ آدمیزادی نخواهیم داد.

 

وی ضمن تکذیب درگیری، کتک کاری و مناقشاتی که در مورد وی و جری در برنامه های کودک و نوجوان نمایش داده شده گفت: متاسفانه سال هاست که عده ای سودجوق! برای پر کردن جیب خود اقدام به جعل تصاویر نموده و اینگونه نشان داده اند که بین من و جری مشکلاتی هست. من شدیدا تذکر می دهم که بین من و دوستم ترقه! نیندازند و باعث ایجاد کدورت و اسباب فتنه انگیزی نگردند.

 

این گربه باسابقه گفت: این که گفته می شود بعد از بد قولی جری، من ناراحت شدم و یواشکی پیش صاحبخانه رفته و زیر آب جری را زدم و گفتم که «جری به پنیرهای داخل یخچال ناخنک می زند» و بعد هم او را کله پا کردم، دروغ محض است.

 

وی با نمایش دادن عکس صمیمانه فوق از خودش و جری بیان نمود: من و جری، دوستی و دشمنی دائمی نداریم بلکه منافع دائمی داریم! و در پایان این شعر نسبتا عمیق را سرود:

 

شرکاء دعوا کنند                   دیوانه ها باور کنند!  

 منبع: هفته نامه مرودشت