خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۱۱/۲۸ ۲۰:۱۹
شناسه خبر : 6163

مربی پرسپولیس تهران در تخت جمشید مرودشت!

پارس دشت- به بهانه شروع فعالیت تیم فوتسال تخت جمشید، به عنوان نماینده شهرستان در لیگ کشوری در فصل آینده، با سرمربی این تیم گفتگویی داشتیم که در زیر مشاهده می کنید: پارس دشت: لطفأ یک بیوگرافی از خودتان بفرمایید. وحید ذوالریاستین نعمت الهی، متولد ۱۳۴۳درمرودشت هستم.   پارس دشت: سابقه ورزشی شما به جه ...

IMG_7704

پارس دشت- به بهانه شروع فعالیت تیم فوتسال تخت جمشید، به عنوان نماینده شهرستان در لیگ کشوری در فصل آینده، با سرمربی این تیم گفتگویی داشتیم که در زیر مشاهده می کنید:

پارس دشت: لطفأ یک بیوگرافی از خودتان بفرمایید.
وحید ذوالریاستین نعمت الهی، متولد ۱۳۴۳درمرودشت هستم.

 

پارس دشت: سابقه ورزشی شما به جه سالی باز می گردد؟
فوتبال را از سال۱۳۵۷ زیر نظرآقای جمشید غدیری در باشگاه ولی عصر(عج) شیراز شروع کردم. در ادامه و در سال ۱۳۶۲ به مدت ۲ سال در تیم برق و زیر نظر آقایان خلیل صالحی-حسین حسین زاده و غلام پیروانی و در۲ سال آخر در شیراز جوان زیر نظر آقایان مهندس سلطانی و هادی آیت الهی کار کردم.

 

پارس دشت: از چه سالی مربیگری را شروع کردید و چه مدرکی دارید؟
ازسال ۱۳۸۳ در فوتسال، مربیگری را شروع نمودم و بعد از اخذ مدارک dو cدر فوتبال، مدارکlevel1 و level2 فوتسال را زیر نطر استاد صالح گذراندم که این مدارک، بالاترین درجه های فعلی فوتسال ماست.

 

پارس دشت: سابقه مربیگری در چه تیم هایی را دارید و چه بازیکنان مطرحی را به جامعه فوتسال معرفی کرده اید؟
با ارژن شیراز از تیم کارگری آغاز و بعد از کسب عنوان های سومی با این تیم که بازیکنان آن، کارکنان کارخانه ارژن بودند، با خرید امتیاز «پیام نوید» به لیگ دسته یک رفتیم. در اولین سال حضور در این رقابت ها، به پلی آف مسابقات راه یافتیم. در دومین سال مجددأ راهی پلی آف شدیم و این بار با شکست تیم هلال احمر تبریز به لیگ برتر صعود کردیم.

 

در اولین سال شرکت در رقابت های لیگ برتر، با کسب عنوان هفتمی، پدیده لیگ برتر شدیم. کسب عنوان ششمی، دستاورد سومین سال حضور ما در میان غول های فوتسال ایران بود.

 

در سال پنجم و در نیم فصل دوم از ارژن جدا شدم و متأسفانه با وجود این که در مسئله جدایی من نقش داشت، علیرغم میل باطنیم این تیم سقوط کرد.

A_KH0739

سال گذشته، با لطف اسناد حسین شمس که افتخار دوستی نزدیک با ایشان را دارم، سرمربی پرسپولیس تهران شدم و مجددأ با تیمی که توقع کسب نتیجه خوبی از آن نمی رفت، و با استفاده از ۳ بازیکن ناشنوا و ۵  بازیکن از تیم رده سنی دانش آموزی استاد شمس، به پلی آف راه پیدا کردیم.

در این مدت شاگردانی را که تحویل رده های مختلف ملی دادم، عبارتند از: آرش ذوالریاستین (پسرم)، علی امیری، هادی بافنده، مرتصی کشاورز، بابک سهرابی، علیرضاعسکری، محمد بیضایی، مرتصی ابراهیمی، دانیال گیویلی، علی میکاییلی و … . از خطه مرودشت هم شاگردان بسیارخوبی نظیر شهرام امیری، یاسرشهوند و میلاد قنبرزاده داشته ام.

 

پارس دشت: با چه انگیزه ای به مرودشت آمده اید؟
به خاطر پتانسیلی که در این شهرستان دیده ام و حسن نیتی که ریاست محترم هیئت فوتبال أقای شجاعی داشتند و اینکه مسئولین نظیر آقایان برومندی و حبیبی و غیره پشتیبان این تیم هستند.

 

پارس دشت: در باشگاه به دنبال چه اهدافی هستید و چه برنامه ای برای رسیدن به آنها دارید؟
ساختن یک تیم بزرگسال با پشتوانه جوانان و نوجوانان با غیرت این خطه که پشت حریفان را بلرزاند وسرفصل جدیدی در فوتسال ایران به وجودآورد.

هدف کوتاه مدت راهیابی به لیگ دسته یک و هدف دراز مدت راهیابی به سطح اول فوتسال کشور ومعرفی پدیده های این خطه به تیم های ملی.

 

پارس دشت: انتظارات شما از مسئولین مربوطه چیست؟
دست تمامی مسئولین را به گرمی می فشارم. بدون کمک تک تک این عزیزان، راه به جایی نمی بریم و این فقط کمک مالی نیست بلکه در بسیاری موارد کمک معنوی و روحی مؤثرتراست.

 

پارس دشت: مسابقات از چه تاریخی شروع می شود؟
این رقابت ها از پانزدهم فروردین ماه در ۴ گروه ۶ تیمی و به صورت رفت و برگشت آغاز و با صعود ۲ تیم از هر گروه به صورت چمپیونز لیگ اروپا و حذفی برگزار می شود.

پارس دشت: کلام پایانی؟
در هر تیمی که بوده ام «نظم و انضباط» سرلوحه کارم بوده و همواره شعارم توکل-تلاش و پشتکار و فداکاری  بوده است؛ این را همیشه به شاگردانم می گویم.

همچنین از شما که این فرصت را به من دادید سپاسگزارم.