خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۹/۲۳ ۱۳:۲۶
شناسه خبر : 11445

انتصاب یک معاون فرماندار و پنج بخشدار در شهرستان های استان فارس

سید محمد علی افشانی استاندار فارس با صدور احکامی، معاون فرماندار شهرستان پاسارگاد و همچنین بخشداران سیمکان و کردیان شهرستان جهرم، پاسارگاد شهرستان پاسارگاد، شیبکوه شهرستان فسا و آباده طشک شهرستان نی ریز را منصوب کرد.   پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس- در حکم استاندار فارس خطاب به علی علیزاده آمده است: به موجب این ...

81872816-70364714

سید محمد علی افشانی استاندار فارس با صدور احکامی، معاون فرماندار شهرستان پاسارگاد و همچنین بخشداران سیمکان و کردیان شهرستان جهرم، پاسارگاد شهرستان پاسارگاد، شیبکوه شهرستان فسا و آباده طشک شهرستان نی ریز را منصوب کرد.

 

پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس- در حکم استاندار فارس خطاب به علی علیزاده آمده است: به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد فرماندار شهرستان پاسارگاد، به سمت معاون فرماندار این شهرستان منصوب می شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال در چهارچوب وظایف مصوب و در جهت تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست های دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب موفق باشید.

همچنین بنا به پیشنهاد فرمانداران شهرستان های جهرم، پاسارگاد، فسا، آباده و نی ریز و بر اساس احکام استاندار فارس، عبدالعظیم خانی به عنوان بخشدار سیمکان، مهدی شفیعیان بخشدار کردیان، سجاد قنبری بخشدار پاسارگاد، عبدالمحمد عسکری زاده بخشدار شیبکوه فسا و مهدی حاجتی به سمت بخشدار آباده طشک منصوب شده اند.