خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۱۰/۳۰ ۰۸:۱۸
شناسه خبر : 5717

با حضور وزیر بهداشت، کلنگ دوطرح در مرودشت به زمین خورد

وزیر بهداشت که به منظور بررسی طرح نظام تحول سلامت و مشکلات بهداشت و درمان فارس، به این استان سفر کرده است، در اولین روز بازدید خود، کلنگ دو طرح را در مرودشت به زمین زد.    به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت ...

139211232204152362121203

وزیر بهداشت که به منظور بررسی طرح نظام تحول سلامت و مشکلات بهداشت و درمان فارس، به این استان سفر کرده است، در اولین روز بازدید خود، کلنگ دو طرح را در مرودشت به زمین زد.

 

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، وزیر بهداشت با حضور در شهرستان مرودشت، کلنگ دومین بیمارستان شهرستان مرودشت را به زمین زد.

 

زمین این بیمارستان توسط یکی از نیکوکاران سلامت شهرستان مرودشت به نام نعمت اله زارع، به مساحت ۶ هکتار اهدا شده که یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش ملکی دارد.

 

برای این بیمارستان، ۱۶۰ تخت پیش بینی شده و به عنوان دومین بیمارستان شهرستان مرودشت کار احداث آن آغاز می‌شود.

 

همچنین کلنگ مرکز آموزش عالی سلامت با حضور وزیر بهداشت به زمین خورد.

 

۱۴ رشته برای ارائه در این مرکز در نظر گرفته شده است که رشته‌های پرستاری و مامایی نخستین رشته‌های این مرکز آموزش عالی خواهد بود.

 

مرکز آموزش عالی سلامت با کمک نیکوکاران بخش سلامت و در هشت هزار متر مربع احداث می‌شود و به تدریج به سایر رشته‌های بهداشتی و پیراپزشکی توسعه می‌یابد.