خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۱۲/۲۴ ۰۸:۵۴
شناسه خبر : 6679

برگزاری همایش کارآفرینی در ارسنجان

همایش کار آفرینی با حضور جمعی از کار آفرینان در شهرستان ارسنجان برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، فرهنگ فرهادی رییس این اداره ضمن خوش آمد و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بیان داشت: تلاش ما این است که با توکل به ...

IMG_5420

همایش کار آفرینی با حضور جمعی از کار آفرینان در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، فرهنگ فرهادی رییس این اداره ضمن خوش آمد و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بیان داشت: تلاش ما این است که با توکل به خداوند بزرگ و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه نقلاب در عرصه تلاش و خدمت، زمینه ساز سرفرازی جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌‌ها بخصوص در زمینه‌های اقتصادی باشیم.

 

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، ارائه راهی برای تلاش جمعی کارکنان، کارگران و تعاونگران بمنظور بستر سازی فرایند دستیابی به اهداف بلند مدت  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اهداف توسعه اقتصادی کشور است و برای نیل به این هدف، باید فرایندهای برنامه ریزی، سازماندهی، بکارگیری منابع انسانی، رهبری و انگیزش، پایگاه داده ایی و اطلاع رسانی، کنترل و ارزیابی به نحو صحیح تعریف و اجرا گردند.

 

فرهادی همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بعنوان یک نهاد سیاستگزاری و اجرایی دانست که باید بتواند آینده نگری، نظریه پردازی، تصمیم گیری موثر برای سیاستگزاری، اجرا و نظارت و ارزیابی در عرصه های مختلف بازار کار کشور داشته باشد.

 

همچنین وی خطاب به کارآفرینان شهرستان ارسنجان عنوان کرد: افق پیش‌روی ایران اسلامی و عزیز روشن است و با شما روشن‌تر می‌شود. اگر راه به سمت تولید محصولاتی ببریم که با کمترین حجم سرمایه، بیشترین کارآفرینی و حداکثر بازده اقتصادی را دارد با یک آموزش ساده و کم‌هزینه می‌توان برای طیف وسیعی از خانواده اقشار جامعه اشتغال مولد و پایدار ایجاد کرد.

 

رئیس اداره کار ارسنجان خاطر نشان ساخت: جوانان و آینده‌سازان فردای ایران که تحت آموزش‌های تخصصی با تکنولوژی بومی قرار می‌گیرند و با استفاده از تجهیزاتی که تأمین آن با حداقل هزینه ممکن است، حتی در منازل خود می‌توانند از هنر ایرانی در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان پرده‌برداری کنند.