۸:۵۴:۲۱ - یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳
برگزاری همایش کارآفرینی در ارسنجان
همایش کار آفرینی با حضور جمعی از کار آفرینان در شهرستان ارسنجان برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، فرهنگ فرهادی رییس این اداره ضمن خوش آمد و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بیان داشت: تلاش ما این است که با توکل به

IMG_5420

همایش کار آفرینی با حضور جمعی از کار آفرینان در شهرستان ارسنجان برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” روابط عمومی اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان ارسنجان، فرهنگ فرهادی رییس این اداره ضمن خوش آمد و خیر مقدم به حاضرین در جلسه بیان داشت: تلاش ما این است که با توکل به خداوند بزرگ و با بهره گیری از رهنمودهای رهبر فرزانه نقلاب در عرصه تلاش و خدمت، زمینه ساز سرفرازی جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌‌ها بخصوص در زمینه‌های اقتصادی باشیم.

 

وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش، ارائه راهی برای تلاش جمعی کارکنان، کارگران و تعاونگران بمنظور بستر سازی فرایند دستیابی به اهداف بلند مدت  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای اهداف توسعه اقتصادی کشور است و برای نیل به این هدف، باید فرایندهای برنامه ریزی، سازماندهی، بکارگیری منابع انسانی، رهبری و انگیزش، پایگاه داده ایی و اطلاع رسانی، کنترل و ارزیابی به نحو صحیح تعریف و اجرا گردند.

 

فرهادی همچنین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی را بعنوان یک نهاد سیاستگزاری و اجرایی دانست که باید بتواند آینده نگری، نظریه پردازی، تصمیم گیری موثر برای سیاستگزاری، اجرا و نظارت و ارزیابی در عرصه های مختلف بازار کار کشور داشته باشد.

 

همچنین وی خطاب به کارآفرینان شهرستان ارسنجان عنوان کرد: افق پیش‌روی ایران اسلامی و عزیز روشن است و با شما روشن‌تر می‌شود. اگر راه به سمت تولید محصولاتی ببریم که با کمترین حجم سرمایه، بیشترین کارآفرینی و حداکثر بازده اقتصادی را دارد با یک آموزش ساده و کم‌هزینه می‌توان برای طیف وسیعی از خانواده اقشار جامعه اشتغال مولد و پایدار ایجاد کرد.

 

رئیس اداره کار ارسنجان خاطر نشان ساخت: جوانان و آینده‌سازان فردای ایران که تحت آموزش‌های تخصصی با تکنولوژی بومی قرار می‌گیرند و با استفاده از تجهیزاتی که تأمین آن با حداقل هزینه ممکن است، حتی در منازل خود می‌توانند از هنر ایرانی در برابر چشمان حیرت‌زده جهانیان پرده‌برداری کنند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر