۱۴:۵۹:۴۴ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره “ترسیم همدلی”
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در مراسمی از برگزیدگان مسابقه نقاشی ترسیم همدلی تجلیل شد. در ابتدای اختتامیه این جشنواره که به مناسبت هفته بسیج و با موضوعات ایثار، فداکاری و همدلی برگزار شده بود، شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن تقدیر از تلاش

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در مراسمی از برگزیدگان مسابقه نقاشی ترسیم همدلی تجلیل شد.

در ابتدای اختتامیه این جشنواره که به مناسبت هفته بسیج و با موضوعات ایثار، فداکاری و همدلی برگزار شده بود، شهرام صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت ضمن تقدیر از تلاش های دست اندرکاران این جشنواره از جمله خانه فرهنگ، آموزش و پرورش شهرستان مرودشت و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بسیج هنرمندان استان فارس، بیان داشت: اگر خواهان فرهنگ سازی در زمینه های مختلف اجتماعی و شهروندی هستیم، لازمه آن سرمایه گذاری بر روی کودکان است همانگونه که طرح همیار پلیس، نقش مهمی را در ترویج ایمنی جاده ها ایفا نمود.

وی همچنین تعدادی از دعاهای کودکان در سومین جشنواره بین المللی دستهای کوچک دعا را قرائت و خطاب به دانش آموزان افزود: روز مادر در پیش است و فرصت خوبی است تا همدلی را تمرین کنیم و با بوسیدن دست مادر، از زحماتش قدردانی نماییم.
در ادامه عبدالرضا نفر کارشناس امور هنری آموزش و پرورش شهرستان مرودشت با بیان اهمیت نقش زنگ های هنر و ورزش در پرورش خلاقیت کودکان عنوان داشت: استقبال دانش آموزان به ویژه مدارس حاشیه ای شهر، نشان از توان و استعداد کودکان شهر دارد و از تلاش آقایان صالحی و مرادی در مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی و خانه فرهنگ شهرستان مرودشت به دلیل ایجاد فرصت دیده شدن برای توانایی دانش آموزان در سطح شهرستان، تقدیر می نماییم.

اجرای برنامه های متنوع توسط گروه کودک آفتابگردون اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجرای سرود اقوام ایرانی توسط دانش آموزان مدرسه گندم، گلستان خوانی توسط امیرمحمد حیدری، سیدرضا روزگار و محمد محمدی دانش آموزان ادبستان مردانی، اجرای دعای دانش آموز میلاد فلاحی و اهدای کتاب های کودک به تمام دانش آموزان و حاضران در مراسم از دیگر بخش های این برنامه بود که اجرای آن را سجاد عباسی به عهده داشت.

 

در مراسم اختتامیه مسابقه نقاشی ترسیم همدلی، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حیدری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، سلیمانی کارشناس امور هنری و مرادی مسئول خانه فرهنگ، اکبری مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، سجادیان مسئول بسیج هنرمندان، نفر کارشناس امور هنری آموزش و پرورش، مسئولین و اعضای انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت حضور داشتند.

به گزارش دبیر این جشنواره در این مسابقه که از سوی خانه فرهنگ شهرستان مرودشت و با مشارکت آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان فارس، سازمان بسیج هنرمندان فارس و آتلیه هنری چیک به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، ۷۴۰ اثر از چهل مدرسه شهرستان مرودشت به دبیرخانه رسید و در پایان ۳۰ اثر برگزیده شد.

اسامی برگزیدگان به شرح زیر می باشد:

کلاس اول:
_ عرفان رستمی / مدرسه البرز / اول مشترک
– علیرضا تمدن / مدرسه توحیدی / اول مشترک
– لعیا حیدری / مدرسه سما / دوم مشترک
_ امیرمحمد همایون/ مدرسه طاها / دوم مشترک
_ آوا رستگار / مدرسه گندم/ سوم

 

کلاس دوم:
_ سیده پرنیان میری / مدرسه ارشاد ۱/ اول
_ مارال زارع / مدرسه ۱۳ آبان / دوم مشترک
_ ستایش آرامیان/ مدرسه سما/ دوم مشترک
_ میلاد فلاحی/ مدرسه بهزیستی/ سوم مشترک
_ پریا حنایی/ مدرسه شهید ظهراب روشن/ سوم مشترک

 

کلاس سوم:
_ پارمیس استواری / مدرسه ۱۳ آبان / اول مشترک
_ مهسا دلجو / مدرسه شهید حاصلی/ اول مشترک
_ علیرضا رعیت پیشه / مدرسه شهید شیبانی / دوم مشترک
– امیرعلی عزی/ مدرسه شهید مدنی/دوم مشترک
– امیررضا زارع / مدرسه روحانی / سوم مشترک
– بنیامین گل محمدزاده / مدرسه شهیدمیرابی۱/ سوم مشترک

 

کلاس چهارم:
– محمدحسین سجادیان / مدرسه مردانی/ اول
– مریم کاظمی / مدرسه شهیدحاصلی / دوم مشترک
– ساغر دهقانی / مدرسه مهرتابان/ دوم مشترک
– فاطمه زراعتکار / مدرسه شهیدرجایی/ سوم مشترک
– محمدحسین فرهادی / مدرسه مردانی/ سوم مشترک

 

کلاس پنجم:
– زهرا تاجیک / مدرسه عصمت/ اول مشترک
– حمیده صالحی / مدرسه عصمت/ اول مشترک
– محمدرضا کریمی / مدرسه فیاض بخش/ دوم
– زهرا زارعی / مدرسه طاها/ سوم

 

کلاس ششم:
– ابوالفضل کشاورز / مدرسه بوستان علوی/ اول مشترک
– مائده محمدزاده / مدرسه شهید حاصلی/ اول مشترک
– آرش زارع / مدرسه ۱۳ آبان/ دوم
– ابوالفضل حقیقت / مدرسه شهید میرابی ۲/ سوم مشترک
– یاسین زارع / مدرسه شهید ظهرابی روشن/ سوم مشترک


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر