۱۵:۱۶:۳۹ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
موفقیت بانوی هنرمند مرودشتی در جشنواره تجسمی فارس
به گزارش رو ابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، جشنواره تجسمی فجر فارس با حضور هنرمندان، مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعلام برگزیدگان، به کار خود پایان داد. ۴٣٠ هنرمند با بیش از ۶٠٠ اثر در این جشنواره پس از ٢ سال وقفه با هم به رقابت پرداختند که در

به گزارش رو ابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، جشنواره تجسمی فجر فارس با حضور هنرمندان، مسئولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و اعلام برگزیدگان، به کار خود پایان داد.
۴٣٠ هنرمند با بیش از ۶٠٠ اثر در این جشنواره پس از ٢ سال وقفه با هم به رقابت پرداختند که در پایان مریم خلیفه هنرمند انجمن هنرهای تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، در بخش مجسمه، حائز مقام برتر شد و هدیه ای به رسم یادبود به وی تعلق گرفت. نفرات ذیل به عنوان برگزیدگان سایر بخش ها معرفی شدند:
در بخش نقاشی تندیس، تقدیرنامه و جایزه نقدی اول به مریم شریفی شورجه، جایزه دوم به صابر طاهری و نجمه پورشجاع موفق به کسب مقام سوم شد.

همچنین در این بخش از زهرا مقانلو، محمد بهارلو، زهرا مستمند، سمیه سهراب پور، مریم گوگردی، آرزو فقیه، شیدا بردبار، اسما رجبی تقدیر شد؛ این در حالی بود که جشنواره تجسمی فجر فارس جایزه برگزیده بخش طراحی را به سید محمد احمدی اهدا کرد و در بخش گرافیک و تصویرسازی از نگار بنی هاشمی و ابوالفضل رهروان تقدیر شد؛ البته این بخش ۲ برگزیده داشت که تندیس، تقدیر و جایزه جشنواره به نجمه راسخ و زهره عباس زاده اهدا شد.

در بخش عکاسی جشنواره تجسمی فجر فارس از حمید رضا دلبخش و علی جوادی رونیزی تقدیر بعمل آمد و علی محمدی راد موفق شد تندیس تقدیر و جایزه نقدی را کسب کند؛ بخش نقاشی خط این جشنواره نیز تنها یک برگزیده داشت که تندیس،تقدیر و جایزه نقدی به رها عبدالهی تعلق گرفت.

جشنواره تجسمی فارس در بخش ویدیو آرت از ناهید نادری تقدیر کرد و تندیس و تقدیر و جایزه نقدی به داوود نادری بعنوان برگزیده این بخش اهدا شد؛ همچنین مریم خلیفه برگزیده بخش مجسمه این رویداد شد.

در ادامه این مراسم تقدیر از اسدالله آهنی، محسن مقدسی، جواد علیزاده، سلمان هاشم پور، افشین فخرایی، عبدالرسول حکیم، لیلا دستان، علی اکبر حقیقت نیا، تیرداد محمدی، محسن راست منش، محمدعلی پرواز، نسرین رحیمی حقیقی در مقام اساتید، پیشکسوتان و هنرمندان تقدیر به عمل آمد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر