۱۵:۲۶:۳۳ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
برگزاری جلسه کمیته فرهنگی خدمات دائمی سفرهای نوروزی مرودشت
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کمیته فرهنگی و تبلیغات خدمات دائمی سفرهای نوروزی ۱۳۹۷ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.   در ابتدای این جلسه شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با ضرورت ساماندهی فعالیت های فرهنگی ادارات و

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، کمیته فرهنگی و تبلیغات خدمات دائمی سفرهای نوروزی ۱۳۹۷ در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت تشکیل جلسه داد.

 

در ابتدای این جلسه شهرام صالحی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با ضرورت ساماندهی فعالیت های فرهنگی ادارات و نهادهای شهرستان مرودشت بیان داشت: ایام نوروز فرصت خوبی برای معرفی شایسته شهرستان مرودشت به میهمانان است و می توان از فرصت حضور و اسکان میهمانان نوروزی در این شهر، بهره مند گردید.

 

وی افزود: ساماندهی چهره شهر و بهسازی شرایط عمومی شهر از جمله اقداماتی است که نیاز است پیش از ورود میهمانان به شهرستان مرودشت، به سرعت انجام شود.

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان مرودشت با بیان اینکه سرعت ارائه خدمات و تصمیم گیری ها باید در ایام منتهی به نوروز بیش از پیش باشد، راه اندازی یک گروه در فضای مجازی را جهت همفکری و تسریع این امور خواستار شد.

 

گسترش فرهنگ تعامل با گردشگران و فراهم نمودن زیرساختهای لازم در بخش های تابعه، آموزش ویژه رانندگان، راهنمایان و افراد مرتبط با گردشگران، تهیه بروشورهای معرفی ظرفیت های گردشگری شهرستان، تأمین امنیت گردشگران در نواحی مختلف به ویژه در نواحی حاشیه سد درودزن، ارائه خدمات ویژه به معلولین و سالمندان در مکانهای گردشگری، معرفی شهداء و موزه شهداء به گردشگران، ارائه بسته های فرهنگی و گردشگری به مسافران اسکان یافته در مدارس، تمهیدات ویژه مبلغین اعزامی از قم و تهران و خانواده های ایشان، برپایی نماز جماعت در اماکن عمومی، نمایشگاه عفاف و حجاب، اجرای نمایش نقل عشایر در تخت جمشید، ایجاد خط ویژه حمل و نقل عمومی در مسیر منتهی به تخت جمشید و … از جمله پیشنهاداتی بود که از سوی شهرداران، روسای ادارات و کارشناسان حاضر در جلسه مطرح گردید و پیرامون آنها بحث و تبادل نظر شد.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر