۱۸:۰۰:۴۳ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
نشست غرفه داران نمایشگاه دائمی هنرهای سنتی و معاون امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی
به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای سنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نشستی حول محور برنامه ریزی امورات و بازگویی اهداف برپایی نمایشگاه دائمی هنرهای سنتی با حضور عبدالصمد سلیمانی معاون امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فائزه علی اکبر زاده مسئول انجمن هنرهای سنتی برگزار شد.   در این نشست

به گزارش روابط عمومی انجمن هنرهای سنتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، نشستی حول محور برنامه ریزی امورات و بازگویی اهداف برپایی نمایشگاه دائمی هنرهای سنتی با حضور عبدالصمد سلیمانی معاون امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فائزه علی اکبر زاده مسئول انجمن هنرهای سنتی برگزار شد.

 

در این نشست فائزه علی اکبرزاده مسئول انجمن هنرهای سنتی، گزارشی مختصر از فعالیت انجمن ارائه نمود و در صحبت های خود به اهداف بلند مدت و افق های پیش روی برپایی نمایشگاه و فروشگاه دائمی هنرهای سنتی اشاره کرد.

 

در ادامه، همچنین غرفه داران نیز نظرات و پیشنهادات خود را جهت بهبود بازدهی نمایشگاه دائمی هنرهای سنتی بیان نمودند و با اشاره به جای خالی چنین نمایشگاهی در جهت ارائه دائمی محصولات صنایع دستی، سپاس و رضایتمندی خود را در برگزاری نمایشگاه دائمی هنرهای سنتی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای سنتی ابراز نمودند.

 

عبدالصمد سلیمانی معاون امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اشاره به ظرفیت های هنری و هنرمندان پرتوان و بومی شهرستان مرودشت اذعان داشت: با همدلی، مشارکت و هم اندیشی هرچه بیشتر و ارتقاء سطح کار تیمی بین هنرمندان میتوان از این ظرفیت ها در جهت زنده نگه داشتن هنرهای سنتی و بومی همچنین فرهنگسازی برای استفاده از این آثار بهره جست.
وی افزود: برپایی نمایشگاه دائمی هنرهای سنتی و صنایع دستی تاثیر به سزایی در تحقق این امر خواهد داشت.

 

در پایان از میان غرفه داران پنج نفر به عنوان نماینده غرفه داران نمایشگاه دائمی هنرهای سنتی شهرستان مرودشت منتخب شدند که اسامی آنان به شرح ذیل می باشد:
آقای ملک پور
آقای نمازی
خانم بیات
خانم قاسمی
خانم یوسفی

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر