۲۰:۴۷:۳۵ - شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
درخشش نویسنده مرودشتی، در همایش ملی ریحانه النبی
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر همایش ملی ریحانه النبی با اشاره به چگونگی این همایش بیان داشت: همایش ملی ریحانه النبی با افتتاح دبیرخانه دائمی این همایش در سعادت آباد تهران و با شعرخوانی شاعران برگزیده کشور و

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، بهزاد مریدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر همایش ملی ریحانه النبی با اشاره به چگونگی این همایش بیان داشت: همایش ملی ریحانه النبی با افتتاح دبیرخانه دائمی این همایش در سعادت آباد تهران و با شعرخوانی شاعران برگزیده کشور و استان فارس آغاز شد.

وی افزود: در مرحله دوم این همایش، در شیراز برگزار شد و پس از مشخص شدن برگزیدگان به بخش نهایی راه یافتند و در اختتامیه این همایش در شهرستان مُهر، از ایشان تقدیر به عمل آمد.

دبیر همایش ملی ریحانه النبی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در بخش داستان گفت: پس از ۴ ماه تلاش شبانه‌روزی و دریافت ۵۰۰ اثر داستانی از سراسر کشور، ۳ نفر حائز مقام‌های اول تا سوم شدند و یک نفر عنوان شایسته تقدیر را دریافت نمود.

مریدی عنوان کرد: مرضیه نفری از شهر قم با داستان « می‌خواهم توی پیله خودم باشم» مقام نخست، عابدین زارع از شهر مرودشت با داستان « رقص ماهی‌ها» مقام دوم، سیما زارعی از دیر شهرستان بوشهر(آبدانان) با داستان « هنوز تابستان نشده بود» مقام سوم را کسب کردند و فاطمه حسینی از شیراز با داستان « خشم آتش جراحت» عنوان شایسته تقدیر را کسب نمود.
وی با اشاره به استقبال کودکان و نوجوانان در بخش داستان افزود: با توجه به استقبال ستودنی کودکان و نوجوانان کشور در سنین ۱۲ تا ۱۵ سال از بخش داستان فصل دیگری که پیش بینی نشده بود، در ریحانه باز شد و از ۱۰ نفر از کودکان و نوجوانان با داوری نادر فخرآور و زهرا بهبانی تقدیر شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: هیئت داوران بخش داستان جایزه ملی ریحانه را آقایان مجید کوهکن، بابک طیبی و خلیل شفیعی تشکیل دادند


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر