۱۳:۰۹:۳۱ - جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۹۷
افتتاح خانه پزشک شهر رامجرد
همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر، خانه پزشک درمانگاه شبانه روزی شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت  با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رئیس شبکه و مرکز بهداشت و جمعی از مسئولین بخش درودزن افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، رییس شبکه بهداشت

همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه فجر، خانه پزشک درمانگاه شبانه روزی شهر رامجرد از توابع شهرستان مرودشت  با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرماندار، رئیس شبکه و مرکز بهداشت و جمعی از مسئولین بخش درودزن افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان مرودشت، رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در مراسم افتتاح این مرکز با گرامیداشت دهه مبارک فجر، گفت خانه پزشک شهر رامجرد با هدف ایجاد شرایط و امکانات لازم برای پزشکان درمانگاه، در محوطه مرکز بهداشتی درمانی احداث شد تا از این پس مشکل اسکان و اقامت پزشکان در این منطقه مرتفع شود.

دکتر مسلم فلاحی ادامه داد: خانه پزشک شهر رامجرد با ۹۶ متر زیربنا و با اعتبار یک هزار و ۱۵۰ میلیون  ریال،  از ابتدای امسال کار ساخت آن شروع و هم اکنون آماده بهره برداری می باشد.

در این مراسم  مرتضی میرزایی بخشدار بخش درودزن با تبریک ایام الله دهه فجر، از زحمات مسوولان دانشگاه علوم پزشکی شیراز و شبکه بهداشت و درمان مرودشت برای رفع نیازهای بهداشتی درمانی بخش درودزن قدردانی کرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر