۱۵:۴۵:۲۰ - سه شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
شاهنامه خوانی دانش آموزان ادبستان روحانی همزمان با روز فردوسی
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، همزمان با روز فردوسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی ادبستان روحانی به شاهنامه خوانی پرداختند.   در این مراسم که با حضور صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ، بهفر حیدری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت،

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، همزمان با روز فردوسی دانش آموزان پایه اول ابتدایی ادبستان روحانی به شاهنامه خوانی پرداختند.

 

در این مراسم که با حضور صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ، بهفر حیدری معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، مسئولین مدرسه ادبستان روحانی دخترانه و خانواده های دانش آموزان پایه اول ابتدایی این مدرسه برگزار شد، دانش آموزان به اجرای مراسم هفت خوان رستم پرداختند.

 

صالحی در این برنامه با اشاره به جایگاه بی بدیل فردوسی در ادبیات فارسی، بیان داشت: فردوسی، پدر معنوی ما در زبان فارسی است و اگر می خواهیم بزرگی کنیم، بایسته است که نگاهبان میراث بزرگان باشیم.

 

وی ضمن تقدیر از تلاش های خانم لباف زاده، آموزگار پایه اول ادبستان روحانی گفت: اجرای ابیات دشوار شاهنامه توسط دانش آموزان پایه اول ابتدایی، کاری سترگ و نیکوست که مرهون نگاه ژرف اندیش و فرهنگ دوستی آموزگار این کلاس است.

 

صالحی افزود: بدون تردید این دانش آموزان، در آینده در هر جایگاهی قرار بگیرند، متفاوت خواهند اندیشید و مسئولیت خود را به گونه ای دیگر انجام خواهند داد و خیر آن به صورت مستقیم به جامعه باز خواهد گشت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر