۲۱:۲۹:۵۶ - شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۷
نوروزانه انجمن ادبی باران
به گزارش روابط عمومی انجمن ادبی باران، این انجمن در مراسمی عیدانه از یکسال تلاش و همدلی اعضای خود قدردانی کرد. در این مراسم که در آخرین پنج شنبه سال ۹۶ و با حضور عبدالصمد سلیمانی معاون امور هنری و آرزو اسماعیلی روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان

به گزارش روابط عمومی انجمن ادبی باران، این انجمن در مراسمی عیدانه از یکسال تلاش و همدلی اعضای خود قدردانی کرد. در این مراسم که در آخرین پنج شنبه سال ۹۶ و با حضور عبدالصمد سلیمانی معاون امور هنری و آرزو اسماعیلی روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، علی مرادی مسئول خانه فرهنگ شهرستان مرودشت، شهناز عمادی مسئول انجمن و اعضای انجمن ادبی باران و خانواده های ایشان برگزار شد، همه دور سفره ی هفت سین گرد آمده و اعضای انجمن در کنار خانواده ها با واژه های پیشنهادی ایشان مثل همدلی ,شادی,نوروز,پروانه,انجمن ادبی, آغاز، همدلی و…متن هایی بداهه نوشتند و آنها را با کلامی عاشقانه خواندند.

همچنین خلاصه ی فعالیت های انجام گرفته در سال ۹۶ را مرور کردند و از برنامه های سال آینده گفتند. سپس همگی کنار هفت سین دعای عید را همزبان خوانده و فال حافظ گرفتند.
در پایان نیز از اعضای انجمن ادبی باران به پاس همراهی یکساله شان با اهدای لوح یادبود تقدیر شد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر