۷:۲۱:۵۱ - سه شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۹
✅ تجلیل از فعالان هنرهای سنتی مرودشت همزمان با روز صنایع دستی
به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، همزمان با روز صنایع دستی از فعالان و پیشکسوتان هنرهای سنتی مرودشت تقدیر شد. سید مسعود رضایی مسئول دبیرخانه فرهنگی و هنری بخش سیدان آغازگر مراسم بود و ضمن خیرمقدم به حاضرین از توانمندی و تلاش هنرمندان شهرستان و بخش سیدان تقدیر نمود و

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، همزمان با روز صنایع دستی از فعالان و پیشکسوتان هنرهای سنتی مرودشت تقدیر شد.
سید مسعود رضایی مسئول دبیرخانه فرهنگی و هنری بخش سیدان آغازگر مراسم بود و ضمن خیرمقدم به حاضرین از توانمندی و تلاش هنرمندان شهرستان و بخش سیدان تقدیر نمود و به مرور بخشی از خاطرات انقلاب و جنگ پرداخت.
سید مختار امیری معاون اجرایی و برنامه ریزی فرمانداری شهرستان مرودشت در این مراسم با اشاره به پویایی ایجاد شده در برنامه های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت گفت: با توجه به سختی ها و مسایل مختلفی که گریبان گیر شهرمان است پویایی بخش هنر می تواند باعث پویایی و نشاط اجتماعی بشود و از این باب هنرمندان و در راس آنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، گام های بلندی برداشته اند.
صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در این برنامه ضمن تقدیر از تلاشهای انجمن هنرهای سنتی طی سال گذشته، بیان داشت: یکی از مبانی نوین مدیریتی در جهان بحث توسعه است و هنرهای سنتی یکی از ابزارهای رسیدن به این مبحث است که ایران با پیشینه ای که در این حوزه دارد می تواند و باید جزو پیشگامان باشد.
وی افزود: متاسفانه هم اکنون ایران در کسب سهم از بازارهای جهانی در رتبه خوبی قرار ندارد و امیدواریم با برنامه ریزی های در سطح کلان شاهد رسیدن این هنر به جایگاه واقعی و شایسته آن، در سطح جهانی باشیم.
در این برنامه که از سوی انجمن هنرهای سنتی شهرستان مرودشت و در محل شرکت عصاره ناب شیراز، برگزار شد، امیری معاون اجرایی فرماندار، صالحی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، چراغی رییس آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، شورا و شهردار و مسئولین شهر و بخش سیدان و سیوند و علیزاده و سلیمانی معاونین فرهنگی، اداری و هنری و مرادی مسئول خانه فرهنگ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، اکبری مسئول دبیرخانه انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان مرودشت و سیدان و تعدادی از اعضای انجمن هنرهای سنتی مرودشت حضور داشتند.
برپایی نمازجماعت، صرف افطاری، اجرای موسیقی سنتی و پاپ از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

 

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر