خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۹/۰۴ ۰۸:۲۰
شناسه خبر : 4983

به زودی در این مکان رئیس نصب می شود!

بیش از دو ماه است که فرهنگی ترین اداره شهر، بدون رئیس مانده است. بعد از ترک این اداره ا ز سوی وحید عالی حسینی (سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت) و عزیمت وی به شهرستان قم، صندلی ریاست، همچنان خالی است و تلاش افراد گوناگون برای تصدی این پست، بی نتیجه ...

IMG_3615
بیش از دو ماه است که فرهنگی ترین اداره شهر، بدون رئیس مانده است. بعد از ترک این اداره ا ز سوی وحید عالی حسینی (سرپرست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت) و عزیمت وی به شهرستان قم، صندلی ریاست، همچنان خالی است و تلاش افراد گوناگون برای تصدی این پست، بی نتیجه مانده است.

 

تقریبأ سالها است اصحاب فرهنگ و هنر پذیرفته اند که فرهنگ این شهر،  برای مدیران ارشد چندان اهمیت ندارد و شاهد این مدعا بلا تصدی ماندن این پست حساس است.

 

روزها و هفته هاست که اسامی متنوعی در فضای فرهنگی شهر می پیچد و سخن از آمدن و رفتن افراد گوناگونی بر زبان رانده می شود اما ظاهرأ هیچ یک از این افراد تمایلی به تصدی این پست نداشته و یا موفق به گذر از هفت خان تأییدیه های مورد نیاز نمی شوند.

 

جالب است در شهری که همه مردم از پیر وجوان، با سواد و بی سواد، مربوط و نامربوط، همگی از مشکلات فرهنگی دم می زنند، هیچکس پیدا نمی شود که عنان این اسب سرکش را به دست گیرد. این در حالی است که هزاران – دقیق تر بگوییم- صدها چهره فرهنگی و صاحب نظر عرصه های اجتماعی در این شهر روزگار می گذرانند.

 

پرسش اصلی این است که دلیل معطل ماندن این جایگاه اداری چیست؟

-آیا مشکلات فرهنگی شهر حل شده و نیازی به تداوم فعالیت های فرهنگی نیست؟
-آیا هیچکس توان مدیریت فرهنگی در مرودشت را ندارد؟
-آیا هیچ چهره فرهنگی در این شهر وجود ندارد که مورد تأیید اداره کل و مسئولین ذیربط باشد؟
-و دست آخر اینکه آیا کار فرهنگی، ارزشی ندارد و بهتر است به حال خود رها شود؟

 

امیدواریم هرچه زودتر خرد جمعی حاصل شده و توافق گروهی، پیرامون شخص مطلوب، اتفاق افتد تا فرآیند نصب رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، به خوبی و خوشی صورت پذیرد.

 

«تحریریه هفته نامه مرودشت»