خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۳/۰۸ ۰۷:۵۲
شناسه خبر : 14356

رنجبر، رئیس اداره امور سینمایی استان در تالار مهر: تعطیلی سینما ابوذر، ناراحت کننده است

پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رنجبر، رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آخرین سانس فوق العاده، در شب آخر اکران فیلم در تالار مهر حضور یافت و در همان ابتدا استقبال خوب شهروندان مرودشت از اکران فیلم سینمایی را عالی توصیف کرد ...

photo_2016-05-28_10-25-10

پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، رنجبر، رییس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در آخرین سانس فوق العاده، در شب آخر اکران فیلم در تالار مهر حضور یافت و در همان ابتدا استقبال خوب شهروندان مرودشت از اکران فیلم سینمایی را عالی توصیف کرد و  وآن را نشانه وجود مردمانی با فرهنگ، هنر دوست و علاقه مند به هنر سینما دانست.

 

وی در این بازدید، اقدامات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت برای اجرای طرح سینمای روشن را خوب و رضایت بخش اعلام کرد و سپس با سلیمانی کارشناس امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان مرودشت، از نزدیک مشکلات اجرای این طرح را بررسی نمود.

 

 رییس اداره سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی که از این استقبال به وجد آمده بود گفت: تعطیلی سینما در این شهر، علیرغم داشتن چنین مردم و علاقمندانی ناراحت کننده است و تمام تلاشم را برای راه اندازی و یا ساخت سینمای جدید در این شهر خواهد کرد.

 

وی افزود: البته این امر، مستلزم همراهی و پیگیری مجدانه مسئولین شهرسنان به ویژه نماینده محترم مردم در  مجلس شورای اسلامی، فرمانداری و نمایندگان مردم در شورای  اسلامی شهر و شهرداری مرودشت است.

 

 رنجبر همچنین از تجهیز تالار مهر به سیستم پخش فیلم دیجیتال ثابت در آینده نزدیک خبر داد.

 

این بازدید تا پایان سانس فوق العاده و بی سابقه ۱۲ الی ۲ بامداد طول کشید.