خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۲/۱۴ ۱۸:۳۵
شناسه خبر : 24

رویداد جهانی استارتاپ ویکند کمتر از ده روز دیگر در مرودشت برگزار خواهد شد

رویداد جهانی استارتاپ ویکند کمتر از ده روز دیگر در مرودشت برگزار خواهد شد . به گزارش سرویس دانش و فناوری آفتاب مرودشت، این رویداد با همکاری واحد پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و زیر نظر بنیاد استارت آپ ویکند جهانی برای اولین بارکار خود را ۲۴ اردیبهشت ماه درمرودشت آغاز می‌‏کند ، در ...

startup marvdasht

رویداد جهانی استارتاپ ویکند کمتر از ده روز دیگر در مرودشت برگزار خواهد شد . به گزارش سرویس دانش و فناوری آفتاب مرودشت، این رویداد با همکاری واحد پژوهش دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت و زیر نظر بنیاد استارت آپ ویکند جهانی برای اولین بارکار خود را ۲۴ اردیبهشت ماه درمرودشت آغاز می‌‏کند ، در این رویداد شرکت کنندگان طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح میکنند، گروه تشکیل میدهند و هر گروه ایده ای را اجرا میکند .

 

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی، پر از تجربه و هیجان انگیز است که تا کنون ۴۷۰ شهر دنیا و حدود ۱۰ شهر ایران برگزار شده است ،  در جریان این رویداد سه روزه کارآفرینان ایده‏‌ها کارآفرینی خود را ارائه و برای اجرایی شدن آن‌ها تشکیل گروه می دهند تا ایده خود را تکمیل و اجرای کنند . در این برنامه شرکت کنندگان پرانگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب‌های حرفه‌ای و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند ایده‌هایشان را مطرح، گروه تشکیل داده و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت استارتاپ ویکند مرودشت به آدرس http://marvdasht.startupweekend.ir مراجعه کنند.