خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۴/۰۹/۲۲ ۲۰:۲۹
شناسه خبر : 11427

عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس

سرپرست فرمانداری مرودشت خواستار عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سوی کارکنان و رؤسای اداره‌های این شهرستان شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرسول زارع در نشست توجیهی قوانین و مقررات برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که با ...

13940807000243_PhotoA

سرپرست فرمانداری مرودشت خواستار عدم استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی از سوی کارکنان و رؤسای اداره‌های این شهرستان شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مرودشت، محمدرسول زارع در نشست توجیهی قوانین و مقررات برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری که با حضور بخشداران بخش کامفیروز شمالی و جنوبی و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی هر دو بخش در مسجد امام حسن مجتبی (ع) شهر خانیمن برگزار شد به اهمیت رسالت و جایگاه دهیاران پرداخت و از آن‌ها به‌عنوان نماد دولت در روستاها یاد کرد و اظهار داشت: فعالیت دهیاران به‌عنوان مدیران محلی و سرپنجه‌های نظام اجرایی کشور در روستاها نمونه بارز مدیریت جهادی است.

 

وی یکی از دغدغه‌های دهیاران را عدم پایداری و امنیت شغلی آنان عنوان کرد و بیان داشت: با تصویب لایحه جدید مربوط به تشکیلات اداری دهیاری‌ها در مجلس شورای اسلامی به‌زودی مشکل امنیت شغلی دهیاران در سراسر کشور و به‌تبع آن در شهرستان مرودشت حل می‌شود.

 

وی در بخش دیگری از مطالب خود با توجه به بحران آب از آن به‌عنوان زلزله خاموش یاد کرد و گفت: تغییرات جوی و کاهش نزولات آسمانی در سال‌های گذشته به‌شدت روی اشتغال و اقتصاد مردم این منطقه تأثیر گذاشته که تنها راه برون‌رفت و مقابله جدی و عملی با این معضل تغییر الگوی کشت، خروج از روش‌های کشت سنتی و کاشت گیاهان کم‌آب‌بر است.

 

رئیس حوزه انتخابیه مرودشت مردم‌سالاری دینی در سایه عقل‌گرایی و دین‌محوری را یکی از نعمات نظام اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: متولیان حوزه انتخابات بسترها و فضاهای لازم را برای مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.

 

سرپرست فرمانداری مرودشت در ادامه با اشاره به اجرای ماده ۵۹ قانون برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره‌های ذیل آن در مورد قانون‌مداری و صیانت از بیت‌المال خواستار عدم استفاده از امکانات دولتی در روند انتخابات بر له یا علیه کاندیداها شد و اذعان داشت: مدیران و رؤسای دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در طول فرآیند انتخابات از هرگونه استفاده از امکانات دولتی در تبلیغات انتخاباتی برای نامزدها پرهیز کنند.