خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۵/۰۳/۰۴ ۰۶:۱۱
شناسه خبر : 14300

علیزاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی: خبر تخلیه مموری خبرنگار در برنامه رضا کیانیان، کذب محض است

پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده با اشاره به انتشار خبر کذب توسط یکی از سایت های فاقد مجوز گفت: حضور رضا کیانیان، هنرمند محبوب کشورمان در مرودشت با هدف ایجاد ارتباط بین هنرمندان شهرستان و بزرگان عرصه سینما و تئاتر برگزار شده و به حاشیه ...

MG_6043

پارس دشت: به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، حمزه علیزاده با اشاره به انتشار خبر کذب توسط یکی از سایت های فاقد مجوز گفت: حضور رضا کیانیان، هنرمند محبوب کشورمان در مرودشت با هدف ایجاد ارتباط بین هنرمندان شهرستان و بزرگان عرصه سینما و تئاتر برگزار شده و به حاشیه کشاندن اینگونه برنامه ها، خلاف قانون و اخلاق است. وی افزود: برنامه مذکور، کلاس آموزشی بوده و هیچ خبرنگاری بدون دعوت، اجازه حضور در این برنامه را نداشته است.

 

دبیر کارگروه فرهنگ عمومی شهرستان با تاکید بر لزوم صداقت و امانتداری در تنظیم و انتشار خبر گفت: اگر رسانه ای فضای کاری اش را به اغراض شخصی و تسویه حساب های فردی آلوده کند، جایگاه خود نزد مخاطب را از دست داده و اعتماد شهروندان از آن رسانه سلب می گردد.

 

دبیر انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان مرودشت با تاکید بر لزوم انتقال صادقانه اخبار به شهروندان گفت: رسالت رسانه، ترویج اخبار درست است و نه ایجاد حاشیه و دروغ پردازی. وی اعلام کرد: برخی سایت های غیر قانونی و خبرنگاران ایشان با هدف ایجاد حاشیه وارد برنامه های فرهنگی و هنری شهر می شوند و وظیفه ما طبق قانون، تعطیلی این سایت ها است که مراتب به دستگاه های ذیربط اعلام شده است.

 

عضو کارگروه فرهنگی اجتماعی شهرستان، افزود: با هدف احترام به جامعه فرهنگی شهرستان و عموم مردم، از این به بعد اجازه ورود خبرنگاران سایت های غیرقانونی و فاقد مجوز به برنامه های اداره ارشاد را نمی دهیم.

 

علیزاده، با اشاره به تأکید قانون بر لزوم اخذ مجوز جهت فعالیت های خبری و رسانه ای، افزود: ایجاد حاشیه برای برنامه های فرهنگی و هنری، بی احترامی به هنرمندان و مردم است و با انتشار دهندگان اخبار دروغ برخورد خواهیم کرد.