خبر را در صفحه اصلی ببینید
خبر را چاپ کنید
۹۳/۰۹/۱۵ ۱۴:۴۰
شناسه خبر : 5210

چه خبر از معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری مرودشت؟!

پارس دشت- معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، فی نفسه جایگاهی حساس و تأثیرگذار است. پرداختن به امور روزمره مردم، وقایع اجتماعی، اتفاقات رخ داده در گستره تحت مدیریت و عکس العمل نشان دادن در برابرحوادثی که هر روزه عامه مردم را تحت تأثیر قرار می دهد، حداقل انتظاری است که مردم و اصحاب رسانه از ...

rasool zare
پارس دشت- معاونت سیاسی و اجتماعی فرمانداری، فی نفسه جایگاهی حساس و تأثیرگذار است. پرداختن به امور روزمره مردم، وقایع اجتماعی، اتفاقات رخ داده در گستره تحت مدیریت و عکس العمل نشان دادن در برابرحوادثی که هر روزه عامه مردم را تحت تأثیر قرار می دهد، حداقل انتظاری است که مردم و اصحاب رسانه از فرد تصدی کننده این معاونت دارند. این ویژگی در شهرستان مرودشت که همواره «حوادث و اتفاقات فردی و اجتماعی» بر افکار عمومی سایه انداخته و جو شهرستان، استان و حتی کشور را تحت تأثیر قرار می دهد، بیشتر از سایر نقاط استان مورد انتظار است. توقع می رود حساسیت های مردم نسبت به آنچه رخ می دهد، در سخنان و اظهار نظرهای معاونت محترم سیاسی، اجتماعی فرمانداری مشهود باشد.

 

برای اصحاب رسانه جای شگفتی است که علیرغم اتفاقات سه چهار ماه گذشته (درگذشت دو تن از دبیران آموزش و پرورش در جاده درودزن، مفقود شدن نوجوان امید کرمی، درگذشت رتبه اول کنکور تجربی در شهرستان مرودشت زنده یاد محمد دهقان فارسی، گلایه فراوان خریداران مسکن مهر، بلاتصدی ماندن سه ماهه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت، پاسخگو نبودن برخی از ادارات مانند پست و مخابرات نسبت به مطالبات عمومی مردم و موارد زیادی از این دست) هیچگونه اظهار نظر رسمی از سوی رسول زارع معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرمانداری در فضای رسانه ای شهر، منعکس نگردیده است.

 

یاد یعقوب خسروانی معاونت سابق سیاسی اجتماعی فرمانداری بخیر که در اکثر موارد اقدام به پیگیری و یا اظهار نظر در زمینه وقایع و رخدادهای فرهنگی اجتماعی می نمود و ارتباط نزدیک و صمیمانه ای با اصحاب رسانه داشت.