۱۴:۴۷:۰۱ - یکشنبه ۱ آذر ۱۳۹۴
آرامش از متخلفان بهداشت در پاسارگاد گرفته می شود
فرماندار پاسارگاد خواستار برخورد با متخلفان بهداشتی شد.   باشگاه خبرنگاران جوان- شست شورای سلامت پاسارگاد با هدف گسترش همکاری مردم و مسوولان برای برخورد با متخلفان بهداشتی، برگزار شد.   فرماندار پاسارگاد در نشست شورای سلامت پاسارگاد با تاکید بر پیگیری مسایل بهداشتی، خواستار شناسایی و برخورد با فعالیت های غیر بهداشتی و غیر قانونی

064a3236

فرماندار پاسارگاد خواستار برخورد با متخلفان بهداشتی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان- شست شورای سلامت پاسارگاد با هدف گسترش همکاری مردم و مسوولان برای برخورد با متخلفان بهداشتی، برگزار شد.

 

فرماندار پاسارگاد در نشست شورای سلامت پاسارگاد با تاکید بر پیگیری مسایل بهداشتی، خواستار شناسایی و برخورد با فعالیت های غیر بهداشتی و غیر قانونی افراد سودجو شد.

 

 طاهر ایزدی با اشاره به نقش محوری آموزش عمومی در کاهش مشکلات سلامت، همراهی همه جانبه دستگاه ها در کمک به اطلاع رسانی و آموزش مردم را ضروری دانست و گفت: آموزش، به ویژه در کنترل رفتارهای پر خطر از جمله اعتیاد به مواد مخدر، نقش موثری دارد.

 

در این جلسه، رییس شبکه بهداشت و درمان پاسارگاد به ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و محورهای کلی این سیاست ها را به حاضران معرفی کرد.

 

دکتر سید محمدصادق کشفی نژاد از جمله محور های سیاست های ابلاغی را عدالت و سهولت دسترسی به سلامت، کاهش هزینه های درمانی مردم و گسترش عملکرد بیمه ها عنوان کرد.

 

وی افزود: توجه به امر آموزش و احیای طب سنتی، توجه به اصلاح تعرفه ها و واقعی شدن آنها، مدیریت منابع مالی و نیروی انسانی، از دیگر سیاست های ابلاغی است.

 

این مسوول بهداشت و درمان در پاسارگاد مشارکت مردم در سلامت را از اهداف کلی شورای سلامت این شهرستان برشمرد و افزود: دسترسی نداشتن به مراقبت های ابتدایی بهداشتی و عوامل اجتماعی موثر بر سلامت، از دلایل همکاری های بین بخشی و سازماندهی در شورای سلامت پاسارگاد محسوب می شود.

 

وی از هدف شورای سلامت در مشارکت بخشیدن به ارگان های مرتبط با سلامت برای ارتقای این مقوله در کشور، خبر داد و اضافه کرد: انتظار داریم با تعامل و همکاری بین مردم و مسوولان، مسایل بهداشتی شهرستان به حداقل رسیده و شاهد تغییرات اساسی در خصوص ارتقا شاخص های بهداشتی در شهرستان باشیم.

 

نشست شورای سلامت پاسارگاد با بیان موارد نشست های پیشین مانند سایت زباله، کشتارگاه، انتقال دام، فرآورده های خام دامی، بوفه های مدارس، بیماری های شایع در بین دانش آموزان و گزارش کارهای انجام شده اداره های شهرستان بر اساس مستندهای ارسالی به دبیر خانه شورای سلامت ادامه یافت.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر