۱۵:۲۴:۰۱ - دوشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۳
آشنایی با قهرمانان: کوروش استخری، مربی تیم های ملی امید و زیر ۱۴ سال فوتبال ایران
  پارس دشت- کوروش استخری، فوتبال را در شهر مرودشت شروع کرد. وی در دوران جوانی خود، با تیم های پاس و خلیج فارس در مرودشت در میادین رقابت از نام مرودشت بعنوان یک دروازه بان محافظت کرد. بعدها به عنوان یک دروازه بان مطرح در لیگ فوتبال باشگاهی کشور با تیم های خلیج فارس،

 IMG_0396
پارس دشت- کوروش استخری، فوتبال را در شهر مرودشت شروع کرد. وی در دوران جوانی خود، با تیم های پاس و خلیج فارس در مرودشت در میادین رقابت از نام مرودشت بعنوان یک دروازه بان محافظت کرد. بعدها به عنوان یک دروازه بان مطرح در لیگ فوتبال باشگاهی کشور با تیم های خلیج فارس، آزمایش، کما و مرصاد شیرازخوش درخشید.

استخری پس از سپری نمودن دوران یازی، اقدام به تأسیس باشگاه و مدرسه فوتبال کوورش نمود و با بهره گیری از تجارب خود و استفاده از مربیان با تجربه در راه آموزش و استعدادیابی فوتبال آموزان در رده های پایه قدم های موثری برداشت. کوروش استخری جهت پیشرفت در مسیر فوتبال، وارد دانشگاه شد و به تحصیل در زمینه ورزش پرداخت تا به صورت آکادمیک نیز این رشته را دنبال کند. وی در حال حاضر با داشتن مدرک کارشناسی ارشد تربیت بدنی، یکی از مربیان تحصیل کرده و دارای مدارک تحصیلی عالیه می باشد.

کوروش استخری مرد پرتلاش فوتبال مرودشت، سعی کرد تا اندوخته ها و دانش خود را به مربیان جوان انتقال دهد و به همین منظور با شرکت در کلاس  های آموزشی مدرسه فوتبال، از سوی فدراسیون فوتبال و کنفدراسیون آسیا بعنوان مدرس کلاس های آموزشی مربیگری فوتبال انتخاب گردید.

این مربی جوان تیم های ملی امید و زیر ۱۴ سال ایران، به طور رسمی از سوی فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، جهت شرکت در کلاس های آموزش مدرس دروازه بانی دعوت شد که این دوره را نیز با موفقیت به پایان رساند و با اخذ مدرک مدرسی آموزش دروازه بانی، موفقیتی دیگر را در کارنامه خود ثبت نمود.

کوروش استخری در حال حاضر یکی از مربیان جوانی است که با اخذ مدارک تحصیلی بالا و طی نمودن مراحل بازی و مربیگری فوتبال، مسیری روشن را برای سایر مربیان جوان شهرستان مرودشت و استان فارس گشوده است.

G37G8946

  1. ذوالفقار   تیر ۱۱, ۱۳۹۴  

    تابستان سال ۸۱ در استادیوم تختی مرودشت تیم نونهالان خلیج با مربیگری کوروش استخری در حال مسابقه بود.تماشاگران جوان و نوجوان زیادی در استادیوم وجود داشتند و تیم خلیج را تشویق میکردن و بعضی وقتها شیطنت های بچگانه ای هم میکردند.اقای کوروش استخری این شرایط را نتوانست تحمل کند و از روی نیمکت بلند شد و به سمت اتومبیل خود رفت و قفل فرمان اتومبیل خود را برداشت و با فحشهای ناموسی بسیار زشت به تماشاگران که عمدتا نونهال و نوجوان بودند یورش برد.بله این است شخصیت واقعی این فرد.جالب است بدانید بعد از این اتفاق در مسابقات بعدی تیمش این اقا چند نفر از … را اجیر کردن تا در موقع بازی تیم خلیج با موتور سیکلت در محوطه کنار سکوها گشت بزنن و درصورت تکرار اتفاقات در درگیری به کمک ایشون بیاین

  2. ذوالفقار   تیر ۱۱, ۱۳۹۴  

    اصلاح میکنم.تماشاگران تیم حریف خلیج رو تشویق میکردن نه تیم خلیج رو


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر