۱۳:۰۱:۵۷ - دوشنبه ۷ دی ۱۳۹۴
آغاز تصویربرداری فیلم تلویزیونی «میعاد» با مشارکت سپاه مرودشت
تصویربرداری فیلم تلویزیونی «میعاد» با موضوع دفاع مقدس و واقعه عاشورا در شیراز آغاز می شود.   کارگردان این فیلم تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پس از پایان دوماه پیش تولید، تصویربرداری «میعاد» از صبح دوشنبه ۷ دی‌ماه جاری در گلزار شهدای شیراز کلید می خورد، گفت: این فیلم قصه یکی

11882_orig

تصویربرداری فیلم تلویزیونی «میعاد» با موضوع دفاع مقدس و واقعه عاشورا در شیراز آغاز می شود.

 

کارگردان این فیلم تلویزیونی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه پس از پایان دوماه پیش تولید، تصویربرداری «میعاد» از صبح دوشنبه ۷ دی‌ماه جاری در گلزار شهدای شیراز کلید می خورد، گفت: این فیلم قصه یکی از پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) را به تصویر می کشد.

 

مصطفی نامجو از آغاز تصویربرداری فیلم میعاد در گلزار شهدا شهر شیراز از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح خبر داد و گفت: این هشتمین فیلمی است که با یازی محمدهادی دهقان می سازم و پیش از این فیلم های کوچ، نگاه، گوشه چشم، کلم پلو، نذر، چرخ، چشمها بسته نمی مانند و مجموعه تلویزیونی ۱۳ قسمتی «سری اولی ها» را ساخته ام.

 

وی با اشاره به اینکه پخش مجموعه «سری اولی ها» مهر سال جاری به پایان رسید، اظهار کرد: تاکنون تمامی فیلم های یادشده از سوی شبکه استانی فارس پخش شده است.

 

کارگردان فیلم «میعاد» از حمایتهای مدیرکل اوقاف، فرمانده سپاه ناحیه مرودشت و نماینده ولی فقیه در شهرستان خفر سپاسگزاری کرد و ادامه داد: در این اثر تلویزیونی چهره های بازیگری فارس از جمله مهدی فقیه، حبیب بختیاری، محمدحسن معمارضیاء، گوهر غریبی، مه لقا مولائی، احمدرضا مسعودی، رخساره صمیمی، مسعود جمالی، هانیه حسن زاده، ترجس مداح علی و دیگر بازیگران بومی شیراز نقش آفرینی می کنند.

 

در فیلم تلوزیونی میعاد، احمدرضا مسعودی(تهیه کننده)، محمدحسن معمارضیاء(مدیر تولید)، ایمان فرودیان(طراح صحنه و لباس)، محمدهادی دهقان(نویسنده)، میلاد خدر(تصویربردار) و میلاد فتوحی(صدابردار) هستند که موسسه فرهنگی هنری دنیای آفتاب مجری طرح آن است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر