۲۱:۴۱:۵۹ - جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴
استاندار فارس در انتخاب فرماندار مرودشت تعجیل کند
امام جمعه مرودشت از استاندار فارس خواست که با توجه به انتخابات پیش رو و دغدغه مردم در سطح این شهرستان، فرمانداری متعهد و باتجربه و کارآمد و به‌دور از سلایق سیاسی و فراجناحی را انتخاب و در معرفی آن فرد تعجیل کند.   فارس– حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر

13930427000318_PhotoA

امام جمعه مرودشت از استاندار فارس خواست که با توجه به انتخابات پیش رو و دغدغه مردم در سطح این شهرستان، فرمانداری متعهد و باتجربه و کارآمد و به‌دور از سلایق سیاسی و فراجناحی را انتخاب و در معرفی آن فرد تعجیل کند.

 

فارس حجت‌الاسلام قنبرعلی احمدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر با اشاره سالروز شهادت نوجوان دانش‌آموز محمدحسین فهمیده و نام‌گذاری این هفته به نام بسیج دانش‌آموزی ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: یکی از جایگاه‌های مهم برای حضور دانش‌آموزان بسیج دانش‌آموزی است.

 

امام‌جمعه مرودشت افزود: شهید فهمیده نشان داد که دانش‌آموزان می‌توانند الگویی باشند که نقش‌آفرینی آنان در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی همواره ماندگار باشد.

 

وی ضمن قدردانی از فعالیت‌های بسیج دانش‌آموزی شهرستان مرودشت به برخی فعالیت‌های این سازمان در حوزه‌های علمی، فرهنگی، بصیرتی اشاره و تصریح کرد: دانش‌آموزان بسیجی همواره نقش خلاقانه و موثر داشته‌اند.

 

خطیب جمعه مرودشت در ادامه با اشاره به وقایع ۱۳ آبان و نقش دانش‌آموزان در این زمینه خاطرنشان کرد: درخشش جرقه‌های پیروزی و طلوع حرکت‌های استکبارستیزی از این روز بوده است و ادامه خواهد داشت.

 

احمدی بیان داشت: اینکه بگوییم دست استکبار را از کشورمان قطع کردیم درست نیست بلکه تا زمانی که نظام سلطه وجود دارد استکبارستیزی ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه استکبار از راه‌های مختلف درصدد رخنه به ایران اسلامی است بر هوشیاری اقشار مختلف مردم تأکید کرد و از همگان خواست تا با حضوری پرشور بار دیگر در ۱۳ آبان نشان دهند که مردم ایران اسلامی تا نابودی استکبار همواره ایستاده‌اند.

 

احمدی در ادامه سخنان خود از استاندار فارس خواست که با توجه به شروع انتخابات پیش رو و دغدغه مردم در سطح این شهرستان یک فرماندار متعهد و باتجربه و کارآمد و به‌دوراز سلایق سیاسی و فراجناحی را انتخاب و در معرفی آن فرد تعجیل کند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته پدافند غیرعامل، آن را مصون‌سازی کشور از تهدیدات احتمالی برشمرد و تصریح کرد: باید در زمینه تهدیدات نظامی و فرهنگی کشور را آماده نگه داشت.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر