۴:۲۴:۴۵ - یکشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۴
استاندار فارس: پروژه آبرسانی به “شیراز” از “سد درودزن” از طرح های اولویت دار سفر رییس جمهور است
  به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر سید محمد احمدی در نشست هماهنگی مدیران استان به منظور استقبال از سفر ریاست جمهوری به فارس که با میزبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: از مدتها قبل جلساتی به منظور بررسی طرح

1393073391big

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس، دکتر سید محمد احمدی در نشست هماهنگی مدیران استان به منظور استقبال از سفر ریاست جمهوری به فارس که با میزبانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شیراز برگزار شد، اظهار داشت: از مدتها قبل جلساتی به منظور بررسی طرح های مورد نظر استان برگزار شده است و همه پروژه های موثر در توسعه استان مورد توجه قرار گرفته است.

 

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان این که سفرهای ریاست جمهوری به استان یکبار در طول دوره دولت یازدهم صورت خواهد گرفت، تاکید کرد: همه ارکان استان، تمام امکانات خود را بسیج کرده اند تا بیشترین بهره برداری از این سفر در جهت توسعه هرچه بیشتر فارس صورت گیرد.

 

وی با اشاره به این که همه طرح های مصوب در سفرهای ریاست جمهوری به استان ها باید تا پایان دوره دولت یازدهم به بهره برداری برسد، افزود: گزارش پیشرفت طرح های مصوب در استان ها باید به صورت منظم به دفتر ریاست جمهوری ارائه شود.

 

استاندار فارس ادامه داد: طرح هایی همچون احداث راه آهن سریع السیر شیراز- اصفهان، احداث شهر سلامت، بین المللی شدن دانشگاه شیراز، اتصال فارس به خلیج فارس، انتقال آب از خلیج فارس به استان، تزریق اعتبارات بیشتر به پروژه آزادراه شیراز- اصفهان و پروژه آبرسانی به شیراز از سد درودزن و احداث راه آهن شیراز- اهواز مورد توجه مدیریت ارشد استان فارس قرار دارد.

 

دکتر احمدی با اشاره به این که دیدار عمومی ریاست محترم جمهوری با مردم شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی(ع) به عنوان حرم سوم اهل بیت(ع) برگزار خواهد شد، اعلام کرد: ریاست محترم جمهوری جلسات تخصصی نیز با برخی گروه ها خواهند داشت و اعضای کابینه نیز به شهرستان های استان سفر خواهند کرد.

 

وی با تاکید بر این که مردم فارس شایسته جایگاه بالاتری در روند توسعه کشور هستند، افزود: همه مدیران استان در سفر کاروان دولت تدبیر و امید، همدل و هم زبان برای ارتقای جایگاه فارس تلاش خواهند کرد.

 

نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ با عنوان دولت و ملت، همدلی و هم زبانی از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: سفر کاروان دولت تدبیر و امید به استان فارس یکی از عرصه هایی است که می تواند به صورت ملموس و برجسته این همدلی و همزبانی را به ظهور رساند.

 

گفتنی است در این جلسه علاوه بر معاونین استانداری فارس، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای تامین استان نیز حضور داشتند.

 

توضیح: عکس درج شده، مربوط به سفر استاندار به مرودشت و بازدید از پروژه آبرسانی به شیراز از سد درودزن، در ماه های گذشته است.

  1. ابوالوفا   فروردین ۳۰, ۱۳۹۴  

    آفرین به غیرت وهمت نماینده محترم مرودشت که در به ثمر نشستن این پروژه همکاری داشته اند.

  2. hasan   فروردین ۳۰, ۱۳۹۴  

    برومند برومند حمایتت می کنیم.
    حتی اگه آب خونه هامون را بدی به شیرازی ها باز هم دوست داریم

  3. همشهری   فروردین ۳۰, ۱۳۹۴  

    با سلام
    به خدا ما چند سال اب خوردن نداریم و این مشکا چند سال هست از زمانیکه مهندس معون فرمانداری بود
    ما پیشش رفتیم قرار شد این مشکل حل بشه که نشد
    هم اب اشامیدنی فشار نداره تو لوله کشی شهری و هم غیر بهداشتی هست
    خیابان هلال احمر می تونید پیگیری کنید از اهالی این خیابان
    اونوقت راحت راحت اب رو میدن شیرازیها
    افرین به مسئولین این شهر

  4. ;عمادي   اردیبهشت ۴, ۱۳۹۴  

    وقتی که این بنده خدا توی مجمع جهانی آب بود شیرازی ها و خرامه ای ها داشتند آب مرودشت را بین خودشون تقسیم می کردند…

  5. بي طرف   اردیبهشت ۵, ۱۳۹۴  

    مجمع جهانی آب هم میری آقای نماینده؟؟؟؟؟
    اون وقت ما آب برای خوردن نداریم تو مرودشت…..
    واقعا متاسفم برای خودمون..که همش به فکره خود نمایی هستی…


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر