۱۳:۴۱:۲۲ - سه شنبه ۳ شهریور ۱۳۹۴
استان فارس، قهرمان بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد
تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت -نماینده استان فارس- در مسابقات کشوری به میزبانی سمنان قهرمان شد.   آنا- در این دوره از مسابقات که بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی کشور انجام شد، در دوره مقدماتی از هر گروه دو تیم صعود کردند که از گروه الف، فارس به عنوان سرگروه و

IMG-20150814-WA0001

تیم بسکتبال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت -نماینده استان فارس- در مسابقات کشوری به میزبانی سمنان قهرمان شد.

 

آنا- در این دوره از مسابقات که بین واحد های دانشگاه آزاد اسلامی کشور انجام شد، در دوره مقدماتی از هر گروه دو تیم صعود کردند که از گروه الف، فارس به عنوان سرگروه و گلستان به عنوان تیم دوم رو در روی هم قرار گرفتند، که تیم فارس با شکست گلستان  به مرحله فینال راه یافت.

 

در نهایت تیم فارس با اقتدار و با شکست تیم کردستان مقام اول و تیم های کردستان، کرمان و گلستان به ترتیب مقام دوم تا چهارم راکسب نمودند.

 

مرتضی ظهرابی مربی تیم واحد مرودشت اظهار داشت: تیم بسکتبال دانشگاه آزاداسلامی واحد مرودشت که به نمایندگی از استان فارس در این مسابقات حضور داشت و ازبازیکنان واحد شیراز و داراب نیز بهره می برد، با تمرینات منظم و کوشش بازیکنان توانست قهرمان کشور شود.

 

نفرات تیم شامل:
محمد خانچی، حمزه آقا جری، محمد حسین اجری، مهدی رزمجو، سعید زربخش، محسن رضایی، محمد ایزدپناه، وحید قهرمانی، محمد مسعودی، ابراهیم رستمی، سعید کریمی، حسین نجات، محمد داورپناه

 

مربی: مرتضی ظهرابی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر