۱۹:۴۸:۲۴ - پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴
اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس مرودشت
سازمان ها و نهادهای مختلف شهرستان مرودشت در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس،ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی این روز، خواستار شرکت شکوهمند اقشار مختلف در این مراسم شدند. به گزارش مرودشت نا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت ستاد هماهنگی برگزاری مراسم  روز قدس  این شهرستان با صدور اطلاعیه ای

400_780

سازمان ها و نهادهای مختلف شهرستان مرودشت در آستانه فرا رسیدن روز جهانی قدس،ضمن اعلام آمادگی برای حضور در راهپیمایی این روز، خواستار شرکت شکوهمند اقشار مختلف در این مراسم شدند.

به گزارش مرودشت نا به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت ستاد هماهنگی برگزاری مراسم  روز قدس  این شهرستان با صدور اطلاعیه ای خواستار شرکت گسترده عموم مردم متدین و روزه دار شهرستان مرودشت در راهپیمایی روز قدس شدند.

 

در بخشی از این اطلاعیه آمده است: مردم فهیم و روزه دار ایران اسلامی و مسلمانان جهان در شرایطی برای راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس، مهیا می شوند که بخشی از جهان شاهد حملات و یورش وحشیانه، نامشروع و غیر انسانی جنگنده های رژیم آل سعود به نیابت از رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم  و بی پناه یمن است، جنگی نیابتی که با قصد به انحراف کشاندن افکار عمومی جهان به ویژه مسلمانان از اولین قبله مسلمین و مهمترین مساله جهان اسلام یعنی آرمان قدس شریف و به حاشیه راندن آن و نیز تامین امنیت رژیم اشغالگر قدس، ‌انجام می شود.

 

یادآور می گردد مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس بدلیل احتمال اعلام عید فطر در برخی کشورهای اسلامی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، امسال یک هفته زودتر  و در شهر مرودشت رأس ساعت ۱۱صبح از میدان امام خمینی(ره) آغاز و در محل مصلی با قرائت بیانه پایان می پذیرد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر