۱۹:۵۳:۵۴ - پنجشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۴
افتتاح دو طرح صنعتی در مرودشت به مناسبت هفته دولت
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: چهار طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۱۵۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.   ایرنا- علی همتی پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این طرح های صنعتی که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و شهرک های صنعتی فتح آباد

81253280-5850316

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس گفت: چهار طرح صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۱۵۸ میلیارد ریال به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

ایرنا- علی همتی پنجشنبه در جمع خبرنگاران در شیراز افزود: این طرح های صنعتی که در شهرک صنعتی بزرگ شیراز و شهرک های صنعتی فتح آباد و انجیره در شهرستان مرودشت مستقر هستند، برای ۹۰ نفر اشتغال ایجاد می کنند.

 

وی گفت:برای واحد تولیدی کاغذ کرافت که یکی از بزرگترین طرح های تولیدی آماده بهره برداری است ۹۱ میلیارد ریال هزینه شده است.

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس بیان داشت:ظرفیت تولید سالانه این واحد تولیدی ۱۲ هزار تن است و با بهره برداری از آن برای ۴۰ نفر ایجاد اشتغال می شود.

 

همتی اظهار کرد:شرکت ترنج پوشش فارس تولیدکننده انواع پوشش و لباس یک بارمصرف بیمارستانی با میزان سرمایه گذاری ۱۱۸ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۴ نفر از دیگر طرح تولیدی است که در هفته دولت افتتاح می شود.

 

وی اظهار کرد:همچنین کارخانه تولید کارتن از ورق آماده با ظرفیت تولید سالانه چهار هزار و ۵۰۰ تن، سرمایه گذاری بیش از ۱۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای هشت نفر از دیگر طرح هایی است که در شهرک بزرگ صنعتی شیراز به بهره برداری می رسد.

 

همتی ادامه داد: افتتاح شرکت بیتا شیشه جم، تولید کننده شیشه سکوریت با ظرفیت تولید پنج هزار و ۴۰۰ تن با میزان سرمایه گذاری ۴۱ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۲۹ نفر در شهرک صنعتی انجیره از جمله این طرح هاست.

از دوم تا هشتم شهریور به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر