۱۵:۱۶:۲۲ - شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۴
افتتاح دو مدرسه جدید در مرودشت همزمان با دهه فجر
همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، دو مدرسه جدید در شهرستان مرودشت به مجموعه فضاهای آموزشی شهرستان مرودشت اضافه شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، همزمان با افتتاح طرح های عمرانی شهرستان مرودشت در دهه فجر سال ۹۴، دو مدرسه نیز افتتاح و آماده بهره

pic23724IMG_9317

همزمان با ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، دو مدرسه جدید در شهرستان مرودشت به مجموعه فضاهای آموزشی شهرستان مرودشت اضافه شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، همزمان با افتتاح طرح های عمرانی شهرستان مرودشت در دهه فجر سال ۹۴، دو مدرسه نیز افتتاح و آماده بهره برداری شدند.

 

مدرسه محبّان اهل بیت(علیهم السلام) در زمینی به وسعت ۳۰۰۰ مترمربع و زیربنای تقریبی ۷۰۰ مترمربع در خیابان فردوسی کوچه شهید بصیرت با همکاری اداره کل نوسازی، تعمیر و تجهیز مدارس فارس ساخته و آماده استفاده دانش آموزان شد.

 

این مدرسه که دانش آموزان تیزهوشان متوسطه دوره اول وارد آن خواهند شد با اعتباری به مبلغ ۹۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی سازمان نوسازی مدارس فارس ساخته شده و با پیگیری  های مدیریت آموزش و پرورش مرودشت در دهه فجر امسال افتتاح گردید.

 

pic23744IMG_9444

آموزشگاه دیگری که همزمان با ایام دهه فجر در شهرستان مرودشت افتتاح شد مدرسه خیرساز حاج محمد رحیم و همسرش حاجیه خانم غلامی در روستای کناره بود.

 

این آموزشگاه ۸ کلاسه در زمینی به متراژ ۲۰۰۰ مترمربع، با زیربنای ۹۰۰۰ مترمربع و اعتباری نزدیک به یک میلیارد و دویست میلیون تومان توسطه این زوج خیراندیش ساخته و آماده بهره برداری شده است.

 

در مراسم افتتاح این آموزشگاه که با استقبال مردم کناره روبرو شد، فرماندار مرودشت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان، بخشدارمرکزی، تنی چند از خیرین مدرسه ساز استانی و شهرستانی و رییس مجمع خیریّن مدرسه ساز استان فارس به همراه اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستای کناره حضور داشتند.

 

چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت در مراسم افتتاحیه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، با اشاره به کار بزرگ و ستودنی خیرین مدرسه ساز، اینگونه اعمال نیک را نشانه تعالی فکر و روحیه آسمانی خیرین نام برد و جامعه را ملزم به ستودن کار بزرگ آنان دانست.

 

pic23736IMG_9398

مدیر آموزش و پرورش مرودشت، ساخت مدرسه را از زیباترین و ماندگارترین اعمال خداپسندانه دانست که تا همیشه موجب دعای خیر مردم است و آینده یک کشور را از لحاظ ساخت زیر بنای فکری تضمین می کند.

 

مرتضی چراغی همچنین نوید داد که یک مدرسه دیگر نیز تا پایان سال تحصیلی افتتاح خواهد شد و مرودشت باز هم عنوان برتر جذب خیرین مدرسه ساز را در استان فارس به خود اختصاص خواهد داد.

 

در ادامه آیین افتتاح مدرسه خیر ساز کناره، فرماندار شهرستان مرودشت در سخنان کوتاهی دهه فجر و ساخت این مدرسه را به مردم کناره و بخصوص دانش آموزان و فرهنگیان آن تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد این گونه اعمال خیر، بعنوان الگوی برتر برای همگان مورد تحسین قرار گرفته و همه افراد، هراندازه که می توانند در این کارها سهیم باشند.

 

شایان ذکر است در سال گذشته، آموزش و پرورش مرودشت عنوان برتر در امر جذب خیرین مدرسه ساز استان فارس را از آن خود کرده بود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر