۸:۱۲:۳۶ - شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۵
افتتاح فاز دوم ساختمان آموزش و پرورش مرودشت
با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فاز دوم ساختمان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت افتتاح شد. به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس،فاز دوم ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان افتتاح شد. آذری ،مدیر کل آموزش و پرورش فارس

425203506_136925

با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، فاز دوم ساختمان آموزش و پرورش شهرستان مرودشت افتتاح شد.

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان مرودشت، طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش فارس،فاز دوم ساختمان آموزش و پرورش این شهرستان افتتاح شد.

آذری ،مدیر کل آموزش و پرورش فارس در این مراسم برای حاضرین سخنرانی کرد.

وی ضمن تقدیر از زحمات فرهنگیان مرودشت گفت: آموزش و پرورش باید گل سرآمد همه دستگاه ها بوده و به عنوان دستگاه ملی، تاثیر گذار و اولویت اول نظام به آن نگاه شود تا بتواند در دستیابی به اهداف انقلاب اسلامی موثر باشد.

حمیدرضا آذری در ادامه گفت: در تعالیم دین مبین اسلام، بر هیچ عاملی به اندازه نقش تعلیم و تربیت تاکید نشده است و در انقلاب اسلامی ایران نیز شهیدان برجسته ای از جمله شهیدان والامقام رجایی و باهنر، از بدنه تعلیم و تربیت کشور بودند.

آذری با تاکید بر اینکه «هر چه در آموزش و پرورش کار شود، کم است» افزود: هیچگاه نباید به دنبال معجزه بود چرا که “تعلیم و تربیت” همان معجزه است و اتفاق ناگهانی و خوب، جز از طریق تعلیم و تربیت صورت نمی گیرد.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: تعلیم و تربیت است که می تواند رفتار انسان ها را اصلاح نموده و مطلوبیت رفتار انسانها را نشان دهد.

وی با اشاره به آیاتی از قرآن در مورد تاثیر تزکیه و تربیت بیان داشت: تامین امکانات مناسب حتی برای دانش آموزان در دورافتاده ترین نقاط نیز موجب تغییر در آنها می شود، چنانچه قرآن نیز به تاثیر تزکیه و تعلیم اشاره دارد.

آذری با تاکید بر اینکه بایدتعلیم و تربیت را اصلاح گردد تا سرنوشت انسان ها تغییر نماید، عنوان نمود: اگر اعتبارات موجود برای کودکان و دانش آموزان روستاهای دور افتاده کشور هزینه شود، میتوان به وطر موثرتری از بروز آسیب های اجتماعی جلوگیری کرد.

وی به فرهنگیان یاد آور شد: همه ما باید دست در دست هم دهیم و با انجام کار اعتقادی، زمینه بروز اتفاقات خوب در آموزش و پرورش را فراهم نماییم.

در مراسم افتتاح فاز دوم ساختمان آموزش و پرورش مرودشت، فرماندار این شهرستان به همراه سیدمختار امیری معاون عمرانی و برنامه ریزی خود، کلانتری امام جمعه موقت، چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت و نیز تنی چند از مسئولین شهرستانی و فرهنگیان حضور داشتند.

فاز دوم ساختمان اداری آموزش و پرورش با زیربنایی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع و دارای اتاق های اداری، سالن جلسات، نمازخانه و سالن انتظار مراجعین پس از تجهیز کامل، آماده بهره برداری است.

 

425729478_79324


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر