۸:۳۶:۴۹ - دوشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۴
افتتاح ۶۵ طرح عمرانی در مرودشت
فرماندار مرودشت از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۵ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی بااعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.   خبرگزاری فارس– ماشاءالله حیدرزاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر که با حضور امام‌جمعه و دیگر اعضا و در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل

13941005001024_PhotoA

فرماندار مرودشت از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۵ طرح و پروژه عمرانی و خدماتی بااعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

 

خبرگزاری فارس– ماشاءالله حیدرزاده در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی دهه فجر که با حضور امام‌جمعه و دیگر اعضا و در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان تشکیل شد با تبریک ایام‌الله دهه فجر بابیان اینکه برگزاری آیین‌ها و جشن‌های این دهه باید با مشارکت و محوریت اقشار مختلف مردم باشد اظهار داشت: مشارکت مردم در این‌گونه مراسم و استفاده از ظرفیت‌های مردمی باید جدی گرفته شود چراکه انقلاب با حضور مردم به پیروزی رسید و بحث حضور مردمی نیز در برگزاری این مراسم بسیار مهم است و باید با فراهم کردن بستر برای حضور اقشار جامعه، زمینه مشارکت همگانی در آئین‌های دهه فجر انقلاب اسلامی فراهم شود.

 

فرماندار مرودشت بر لزوم همکاری و مشارکت همه‌جانبه دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر تأکید کرد و گفت: برگزاری باشکوه و مناسب مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر، موجب تقویت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و باعث رشد آموزه‌های انقلابی به نسل جوان می‌شود.

 

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان مرودشت افزود: برنامه‌ها و آیین‌ها باید به نحوی باشد که موجب خودباوری مردم، ایجاد خلاقیت در آن‌ها و مهم‌تر این‌که درخور شأن انقلاب و نظام باشد.

 

حیدرزاده همچنین مصادف شدن پیروزی ملت در برنامه هسته‌ای با سی‌وهفتمین بهار آزادی را به فال نیک گرفته و از خداوند منان خواستار پیروزهای بیشتر مردم در عرصه‌های ملی و بین‌المللی شد.

 

وی از افتتاح و کلنگ‌زنی ۶۵ طرح و پروژه عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری بااعتباری بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال در این شهرستان خبر داد و این طرح‌ها را در فصول بهداشت و درمان، آموزش، تربیت‌بدنی، عمران شهری و روستایی، کشاورزی و منابع طبیعی، آب شرب شهری و روستایی عنوان کرد.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان مرودشت به اجرای برنامه‌های فرهنگی دهه فجر اشاره کرد و اظهار داشت: دیدارهای مردمی در مرکز این شهرستان و بخش‌های تابعه، برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان و غبارروبی مزار شهدا از دیگر برنامه‌هایی است که دهه فجر امسال انجام خواهد شد.

 

وی در پایان از تشکیل کمیته‌های ۱۴ گانه برگزاری دهه فجر در شهرستان مرودشت خبر داد و خاطرنشان کرد: کمیته‌های ۱۴‌گانه موظف هستند ظرف دو روز ضمن بررسی و تحلیل برنامه‌های خود آن را به ستاد دهه فجر برای تصویب ارائه دهند تا بر اساس برنامه زمان‌بندی در دهه فجر اجرایی شود.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر