۱۶:۱۰:۴۱ - جمعه ۴ دی ۱۳۹۴
امام جمعه شهرستان مرودشت: اطلاح طلبان واقعی جامعه ما، شهدا هستند
امام جمعه مرودشت در مراسم تجلیل از شهدای قدس ۳ مرودشت بیان داشت: مردم، نمایندگانی را انتخاب کنند که از سلیقه های فکری و جناحی دوری نموده و مدیرانی انتخاب نکنند که نه تنها گره از مشکلات مردم باز نکرده بلکه روز به روز میزان نارضایتی مردم و زمینه های دلسردی آنها را فراهم کنند.

81883979-70384446

امام جمعه مرودشت در مراسم تجلیل از شهدای قدس ۳ مرودشت بیان داشت: مردم، نمایندگانی را انتخاب کنند که از سلیقه های فکری و جناحی دوری نموده و مدیرانی انتخاب نکنند که نه تنها گره از مشکلات مردم باز نکرده بلکه روز به روز میزان نارضایتی مردم و زمینه های دلسردی آنها را فراهم کنند.

 

ایرنا، سید بهنام موسوی- در این مراسم حجت السلام و المسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت، در مراسم بزرگداشت شهدای عملیات قدس ۳، ضمن گرامی داشت هفته وحدت و یاد و خاطره شهدای این شهرستان و شهیدان عملیات قدس ۳، به ویژه شهیدان سردار ولی الله نوری و سید حسن ساجدی منش اظهار داشت: اطلاح طلبان واقعی جامعه ما، شهدا بودند که جان بر طبق اخلاص گذاشته و برای دفاع از ناموس و وطن و حفظ ارزش های انقلاب و نظام، در این مسیر جان خود را فدا کردند.

 

احمدی در ادامه ضمن اشاره به انتخابات پیش رو عنوان کرد: امروزه، مردم ما از سطح هوشیاری و درک و شعور سیاسی بالاتری نسبت به قبل برخوردار هستند و باید با نهایت دقت کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

 

وی افزود: مردم بعنوان صاحبان این نظام، باید نمایندگانی را انتخاب کنند که همواره به دور از تنش های سیاسی و سلیقه های فکری و جناحی، سعی در انتخاب مدیرانی نکند که نه تنها گره از مشکلات مردم باز نکرده بلکه روز به روز میزان نارضایتی مردم و زمینه های دلسردی آنها را فراهم کنند.

 

وی افزود: تعداد زیادی از افراد بر حسب تکلیف، در سطح شهرستان وارد عرصه انتخابات شدند که از آنها تشکر می کنیم اما باید در نظر داشت که این تنها شرط لازم برای ورود به عرصه نمایندگی نیست.

 

حجه الاسلام احمدی با اشاره به جایگاه ویژه نمایندگی مجلس، بیان نمود: نمایندگی مجلس، جایگاه بسیار سنگینی است که نیاز به تعهد، تجربه، کارآیی و درایت دارد.

 

وی افزود: استیفای حقوق مردم، حضور موثر در مجلس قانونگذاری و نظارت صحیح بر عملکرد مسئولین از این جایگاه، نیازمند فردی متعالی است نه کسی که با تفکرات سلیقه ای و جناحی، به فکر چیدن افرادی باشد که بتواند از آنها نتیجه ای برای خود حاصل کند در حالی که کشور نیازمند استفاده از مدیران توانمندی است که بتوانند در عرصه خدمت رسانی، قدم های بلندی بردارند.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت خطاب به مردم شریف شهرستان بیان داشت: اگر کسی از داوطلبین به شما و به ویژه به بزرگان قوم و قبایل مراجعه نمود و قرآن در میان گذاشت و شما را به آن قسم داد که به او رأی بدهید، فکر نکنید که برای شما تعهدی ایجاد می کند و در صورت عمل نکردن به آن، به مشکلی بر می خورید بلکه این حرف ها در حقیقت سواستفاده از قداست قرآن و صداقت مردم است.

 

احمدی از اصل “ولایت فقیه” به عنوان مهمترین اصل در اعتماد مردم به داوطلبین نام برد و عنوان نمود: مردم باید فکر کنند و شرایط را تحلیل نمایند و به این نتیجه برسند که فردی به ولایت فقیه و کشور متعهد است و کسی که ذره ای از مسیر ولایت انحراف داشته باشد، نه در این شهرستان و نه در کشور مردم جایگاهی برایش متصور نخواهند بود.

 

وی همچنین خطاب به یک عده از کاندیداها اظهار داشت: برخی به اسم و نام اصلاح طلبان و جریان های سیاسی متفاوت، قصد دارند کشور را به سمت و سوی دیگری ببرند ولی باید بدانند که مردم همیشه در صحنه ما، همواره در برابر کسانی که بعنوان خط قرمز این نظام و “ولایت فقیه” باشند، خواهند ایستاد.

 

خطیب نماز جمعه مرودشت از تمام مردم تقاضا داشت که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت همه جانبه از دولت و برنامه های دولت، از دولت حمایت کامل داشته باشند و با حضور پرشور و حداکثری خود در ۷ اسفند ماه امسال، همچون ادوار گذشته، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان داخلی وخارجی این نظام بزنند.

 

شایان ذکر است که در این مراسم از خانواده های شهدای عملیات قدس ۳ (شهید سردار ولی الله نوری- سیدحسن ساجدی منش- محمدمرادی- حمید رضا حیدری- نجات چراغی- مجید رشیدی- اسماعیل پاک نیت) تجلیل شد.

 

yadvare1


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر