۲۰:۳۵:۵۰ - جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳
امام جمعه مرودشت: تحلیل برخی ها پیرامون مذاکرات هسته ای منصفانه نیست
امام جمعه مرودشت با اشاره به تمدید مذاکرات هسته ای گفت: تحلیل برخی ها پیرامون تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان از انصاف بدور است. به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در نماز این هفته مرودشت افزود: این در حالیست که مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و تمدید این موضوع نیز حمایت

امام جمعه مرودشت با اشاره به تمدید مذاکرات هسته ای گفت: تحلیل برخی ها پیرامون تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان از انصاف بدور است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در نماز این هفته مرودشت افزود: این در حالیست که مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده و تمدید این موضوع نیز حمایت کرده است.

وی اضافه کرد: اما با وجود حمایت همه جانبه مقام معظم رهبری از این تیم، بسیاری از تحلیل گران و جراید منصفانه عمل نمی کنند.

حجت الاسلام احمدی با بیان این مطلب که تحلیل گران و روزنامه نگاران باید بیشتر مواظب افکار و قلم خود باشند، اظهار داشت: چه مذاکرات به نتیجه برسد و چه نرسد در هر صورت آنکه ضرر می کند آمریکا بوده واسراییل است.

وی همچنین در خطبه اول خود یکی از نتایج قیام عاشورا را زنده نگهداشتن روح اسلام در مسلمان دانست و تصریح کرد: شاخصه یک اسلام پویا و حقیقی درسایه اگاهی و دانش و جنبش و حرکت می باشد ودر اسلام واقعی ایستایی وسکون معنا ندارد.

امام جمعه مرودشت با بیان این مطلب که در راه اسلام واقعی قدم برداشتن دشواری های خاص خود را دارد اظهار داشت: بزرگترین خطر در جامعه اسلامی این است که روح اسلام و آگاهی و ارتقا دانش و حرکت را از مسلمانان بگیرند.

حجت الاسلام احمدی همچنین به کنگره بین المللی مبارزه با جریان های تکفیری که با حضور بیش از۳۰۰ اندیشمند علمی از سراسر دنیا برگزار شد یاد کرد.

وی گفت: از برکات این کنگره می توان به مبارزه جدی با جریان تکفیری که با شعار اسلام و مذهب علیه اسلام و مذهب بوده و آفت و بلای جامعه اسلامی شده اند، یاد کرد که اقدام مطلوبی است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر