۲۰:۰۳:۴۱ - پنجشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: شهدای ما، در مسیر سیدالشهدا قرار گرفتند
امام جمعه مرودشت در مراسم افتتاح قرارگاه فرهنگی دفاع مقدس این شهرستان گفت:شهدای ما همواره در مسیر سیدالشهدا قرار گرفتند.   ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین قنبرعلی احمدی در اولین روز ماه محرم الحرام، واگذاری همه امور به خداوند و رضایت الهی و تفویض اختیارتام درهمه امور به پروردگار عالم را از شاخصه های ایمان خواند

81800279-70234062

امام جمعه مرودشت در مراسم افتتاح قرارگاه فرهنگی دفاع مقدس این شهرستان گفت:شهدای ما همواره در مسیر سیدالشهدا قرار گرفتند.

 

ایرنا- حجت الاسلام والمسلمین قنبرعلی احمدی در اولین روز ماه محرم الحرام، واگذاری همه امور به خداوند و رضایت الهی و تفویض اختیارتام درهمه امور به پروردگار عالم را از شاخصه های ایمان خواند و مصداق بارز این سخن را سیدالشهدا نام برد.

 

وی ادامه داد: سید الشهدا همواره تسلیم رضای الهی بود و قدم به میدان گذاشت و از نمونه های بارز دیگر،شهدا هستند کسانی که در مسیر سیدالشهدا قرارگرفتند و با ساختن دنیای معنوی خود امروزه این دستاوردهای فرهنگی وارمغان های آسایش و امنیت امروزی جامعه اسلامی را برای ما رقم زدند.

 

امام جمعه مرودشت تجربیات رزمندگان و بسیجیان دوران دفاع مقدس را با تفکرات جهادی بهترین و مناسب ترین راهکار برای پرداختن به مسایل عمرانی و ساختاری جامعه دانست.

 

حجت الاسلام و المسلمین احمدی از مسولان قرارگاه فرهنگی دفاع مقدس مرودشت خواست تلاش خود را برای جذب حداکثری جوانان بکار ببرند و از جزیره ای بودن کارها اجتناب کنند و به صورت محوری در فضای وحدت وهمدلی حرکت های بزرگ فرهنگی راباتوجه به شرایط فعلی جامعه ونفوذ فرهنگی دشمنان رقم زنند.

 

این قرارگاه به همت سپاه ناحیه مقاومت شهرستان و پایگاه سلمان مسجد امام محمدباقر(ع)مرودشت راه اندازی شد.

 

در این مراسم که با حضور خانواده های معظم شهدا وجانبازان وپیشکسوتان ورزمندگان دوران دفاع مقدس تشکیل شده بود،سرهنگ علی محمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان مرودشت اظهارداشت: شهدا رفتند تا ما امروز در آسایش قرار گیریم و با توجه به شرایط فعلی جامعه گسترش برنامه های فرهنگی همواره یکی از اولویت های ناحیه سپاه مقاومت شهرستان مرودشت است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر