۶:۰۲:۱۵ - پنجشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: مسئولین مسکن مهر، هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات موجوداقدام کنند
  امام جمعه شهرستان مرودشت گفت: یکی از بهترین راه های ناکام کردن دشمنان در بحث توطئه ها و استحاله نظام جمهوری اسلامی، همین عزاداری های صحیح می باشد.   ستاد نماز جمعه مرودشت- حجت السلام والمسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت درخطبه های این هفته خود ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور

 81800279-70234062

امام جمعه شهرستان مرودشت گفت: یکی از بهترین راه های ناکام کردن دشمنان در بحث توطئه ها و استحاله نظام جمهوری اسلامی، همین عزاداری های صحیح می باشد.

 

ستاد نماز جمعه مرودشت- حجت السلام والمسلمین قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت درخطبه های این هفته خود ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالارشهیدان به تمامی شیعیان و نمازگزاران، اظهارداشت: دشمنان نظام مقدس اسلامی همواره به دنبال تغییر باورها، سست کردن ایمان مردم و استحاله این نظام می باشند. وی افزود: متاسفانه عده ای داخل کشور ما به دنبال آسایش فردی و راحتی خود می باشند درصورتی که انسان های زنده و پویا، درتمامی صحنه ها هوشیار بوده و بی تفاوت نخواهند بود.

 

احمدی گفت: همانطورکه درصحنه بین الملل در مقابل ۶ کشور ابرقدرت دنیا تا آخرین نفس، از مذاکره و اثبات حقانیت نظام هسته ای کشور دست برنداشتیم، در بحث برجام هم باید کنکاش کرده و نسبت به مفاد آن حساس باشیم و همه شخصیت ها و دانشمندان علمی که در این زمینه تجربه لازم را دارند، باید آن را تجزیه و تحلیل کنند.

 

احمدی در ادامه، فضای کنونی مجلس شورای اسلامی و پرخاشگری و تهدید یک عده از نمایندگان را زیبنده این نظام مقدس ندانست و عنوان کرد: مسئولان و نمایندگان مراقب باشند که بداخلاقی و پرخاشگری در جامعه شیوع پیدا نکند. وی یکی از بهترین راهکارهای ناکام کردن دسیسه های دشمنان را، عزاداری های صحیح این ایام دانست چرا که دشمنان از هر طریقی به دنبال ضربه زدن و نفوذ فرهنگی و سست کردن اعتقادات و باورهای مردم و استحاله نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند.

 

وی افزود: مسئولین هیات ها نیز باید همواره مراقب باشند که عزاداری ها درشکل صحیح و واقعی خود و به دور از خرافات و بازی با احساسات مردم باشد و بعنوان یک محور وحدت در بین مردم و مسولان صورت گیرد.احمدی درادامه خطبه های خود ضمن گلایه مجدد از متولیان مسکن مهر شهرستان نسبت به بحث کمیت وکیفت، از آنها درخواست کرد که هرچه سریعتر نسبت به رفع مشکلات موجود اقدامات لازم را داشته باشند.

 

خطیب جمعه مرودشت ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به تمامی ورزش کاران و قهرمانان این شهرستان اظهارداشت: مباحث ورزشی مورد تاکید تعالیم دینی می باشد و با توجه به پویا بودن جوانان این شهرستان، امیدواریم که در ادامه راه نیز موفق و سربلند باشند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر