۲۰:۳۹:۵۵ - شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۴
امام جمعه مرودشت: وقف، نمایش عینی انفاق و صدقه جاریه
امام جمعه شهرستان مرودشت درخطبه های امروز نماز جمعه خود گفت: فرهنگ وقف، نمایش عینی انفاق وصدقه جاریه است. ایرنا، سید بهنام موسوی- حجت الاسلام و المسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا

2685
امام جمعه شهرستان مرودشت درخطبه های امروز نماز جمعه خود گفت: فرهنگ وقف، نمایش عینی انفاق وصدقه جاریه است.

ایرنا، سید بهنام موسوی- حجت الاسلام و المسلمین قنبر علی احمدی امام جمعه شهرستان مرودشت، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت نبی مکرم اسلام(ص) و سبط اکبرش امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت امام رضا (ع) به تمام شیعیان و نماز گزاران، اظهار داشت: یکی از صفات انسان های متقی، عمل به شاخصه های شیعه می باشد.

وی یکی از دلایل فروپاشی خانواده ها را عدم رعایت عفت واخلاق و عدم حاکمیت و دوستی در خانواده ها دانست و گفت: متاسفانه همین مسائل باعث شده که آمار طلاق در ۶ ماهه نخست اول امسال، چندین برابر ازدواج در شهرستان مرودشت باشد.

احمدی در ادامه، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت سومین شهید محراب، شهید آیت الله دستغیب، ایشان را اسوه زهد و بی اعتنایی به دنیا، صبر و استقامت، شجاعت و مبارزه دربرابر نظام سلطه استبدادی دانست و ضمن گرامیداشت روز حمل و نقل  بیان نمود: حقیقتأ رانندگان، تلاشگران بی ادعا در عرصه خدمت رسانی به مردم هستند.

خطیب نمازجمعه مرودشت، همچنین ضمن تبریک به مناسبت هفته وقف، فرهنگ وقف را نمایش عینی انفاق وصدقه جاریه دانست واظهار داشت: یکی از بهترین و ماندگارترین راه ها برای به جا گذاشتن باقیات الصالحات، سنّت پسندیده “وقف” می باشد که خوشبختانه استان فارس در این مورد حرف اول را درکشور می زند.

احمدی در ادامه خطبه های خود ضمن اشاره به گزارش آمانو مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی، خاطر نشان کرد: متاسفانه با وجود تمامی بازدید ها، هنوز حرف های بی اساسی در رابطه با ساخت سلاح هسته ای توسط کشور ایران مطرح شده است؛ در صورتی که ثابت گردیده که دربخش نظامی ایران هیچ گونه اورانیومی وارد نشده و امیدواریم که در ۲۴ آذر ماه، آزانس، گزارش مطلوبی را ارایه دهد.

وی در ادامه به قدرت نمایی ترکیه در منطقه نیز اشاره کرد و گفت: ترکیه، با وجود تحریم هایی که از سوی روسیه صورت گرفته، همچنان به دلیل حمایت های آمریکا، انگلیس و مستکبرانی همچون آل سعود، احساس می کند که باید داعیه دار قدرت در منطقه باشد که قطعاً در این راه ناکام خواهند ماند.

حجه الاسلام احمدی در پایان با توجه به انتخابات پیش رو، نقش مطبوعات و اصحاب رسانه را بسیار مهم خواند واظهار داشت: مطبوعات و خبرنگاران بعنوان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم و دشمنان هستند.

وی افزود: شهرستان مرودشت دارای خبرنگاران متعدد، با ذوق و سلیقه های متفاوتی می باشد که باید در فضای وحدت و همدلی، به دور از هر گونه جناح بازی و سلیقه های جناحی درجهت انعکاس اخبار واقعی و مطلوب شهرستان تلاش کنند.

امام جمعه مرودشت، ضمن تأکید مجدد بر حفظ فضای وحدت در شهرستان تأکید کرد: با توجه به ظرفیت شهرستان، “خانه مطبوعات” فعلی، کافی بوده و احتیاجی به راه اندازی شعبه دوم خانه مطبوعات نیست و خبرنگاران بایستی با نقد های منصفانه و واقعی خود، در جهت پیشرفت شهرستان قدم گذارند.

احمدی در پایان از مسئولان بیمارستان شهید مطهری شهرستان مرودشت تقاضا کرد که با افزایش نظارت ها، مراقب باشند تا از بروز حوادثی همچون ماجرای بیمارستان خمینی شهر، در این مجموعه درمانی جلوگیری نمایند.

  1. مجتبی   آذر ۲۲, ۱۳۹۴  

    یه آدم شجاع توی این شهر باشه همین حاج آقا احمدیه
    بومی نیست اما از بومی ها بیشتر برای مرودشت دل میسوزونه


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر