۱۲:۵۳:۵۵ - سه شنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۴
امام جمعه موقت مرودشت: تأخیر در معرفی شهردار و فرماندار، نادیده گرفتن ۴۰۰ هزار مرودشتی است
امام جمعه موقت مرودشت تأکید کرد: تأخیر در معرفی شهردار و فرماندار، نادیده گرفتن ۴۰۰ هزار مرودشتی است. پارس دشت- حجه الاسلام ابراهیم کلانتری امام جمعه موقت مرودشت در مراسم تودیع و معارفه شهردار پیشین و شهردار جدید مرودشت، ضمن اشاره به اهمیت بکارگیری نیروهای بومی و کارآمد در مناصب مدیریتی، بیان داشت: از جمله

IMG_4809

امام جمعه موقت مرودشت تأکید کرد: تأخیر در معرفی شهردار و فرماندار، نادیده گرفتن ۴۰۰ هزار مرودشتی است.

پارس دشت- حجه الاسلام ابراهیم کلانتری امام جمعه موقت مرودشت در مراسم تودیع و معارفه شهردار پیشین و شهردار جدید مرودشت، ضمن اشاره به اهمیت بکارگیری نیروهای بومی و کارآمد در مناصب مدیریتی، بیان داشت: از جمله سفارشات حضرت علی(ع) به مالک اشتر این بود که ضمن دقت نظر، از سهل انگاری در امور کارگزارانش بپرهیزد و همین مسئله گویای این نکته است که در امور شهری، تعلل جایز نیست و باید با درنظر گرفتن موقعیت شهرستان، از لطماتی که برخی مواقع از وجود اختلافات، به شهر وارد می آید، جلوگیری کرد.

 

امام جمعه موقت مرودشت افزود: باید کارها را برای رضای خدا و در جهت سفارشات ائمه اظهار(ع) و منویات مقام معظم رهبری انجام دهیم.

 

کلانتری با اشاره به تأخیر بیش از حدی که در معرفی شهردار و فرماندار مرودشت به وجود آمد، گفت: باید برای مردم این شهرستان ۴۰۰ هزار نفری ارزش قائل شد و امور آنها را به بهترین شکل انجام داد نه اینکه دست به ایجاد اختلافات بی ارزش زد.

 

وی همچنین بیان نمود: اقدامات خوبی در شهر صورت گرفته و باید از زحمات تمام افرادی که در این شهر تلاش کرده اند، تقدیر شود و تنها در سایه اتحاد و همدلی است که شهر پیشرفت خواهد کرد.

 

حجه الاسلام کلانتری تأکید کرد: اعضای خدوم شورای شهر باید به خودشان متذکر شوند که مردم پای صندوق های رأی جمع شدند، به آنها رأی دادند، خدمت کردند و به آنها احترام گذاشتند پس آنها نیز باید برای این مردم جانفشانی نموده و به آنها خدمت کنند.

 

امام جمعه موقت مرودشت ضمن تأکید مجدد بر تبعات نامطلوب تأخیر در انتخاب شهر، ابراز نمود: شهردار جدید باید سعی کند این فرصت از دست رفته را با تلاش خود، جبران نماید تا موقعیت مجموعه شهرداری در بین مردم بهبود یابد.

 

وی در پایان با ذکر سفارش دیگری از امیرالمؤمنین(ع) به مالک اشتر، تصریح کرد: “خدمت به جامعه زیر دست” از جمله مواردی است که بسیار مورد تأکید بزرگان قرار گرفته و خواست مردم نیز می باشد.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر