۷:۵۷:۱۴ - یکشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۴
انعقاد تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد مرودشت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس
با تلاش مشترک دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و حوزه معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، تفاهم نامه همکاری آموزشی – پژوهشی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس منعقد گردید.    خبرگزاری آنا- در تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با اداره

30495453-1479912

با تلاش مشترک دفتر ارتباط با صنعت و جامعه و حوزه معاونت برنامه ریزی و اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت، تفاهم نامه همکاری آموزشی پژوهشی با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس منعقد گردید.

 

 خبرگزاری آنا- در تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس زمینه انجام فعالیتهای مشترک علمی، تحقیقاتی و آموزشی ایجاد شده است که می تواند بستری مناسب در خصوص گسترش ارتباط این واحد دانشگاهی با بخش های مختلف تحت مدیریت و حمایت اداره کل تعاون استان فارس فراهم آورد.

 

در خصوص این تفاهم نامه، دکتر محمد رضا صالحی زاده، رئیس دفتر ارتباط با صنعت و جامعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت به خبرنگار آنا گفت: «با توجه به رسالت دانشگاه ها و مراکز آموزش های عالی در ارائه خدمات به سازمانها و صنایع مختلف سطح کشور، این تفاهم نامه، زمینه استفاده مجموعه های تحت پوشش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس را از ظرفیتهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در زمینه های مختلف آموزشی و تحقیقاتی فرآهم می آورد. به عنوان نمونه، معرفی دوره های کوتاه مدت دانشگاه از طرف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، معرفی طرح های مشاوره ای به دانشگاه، رایزنی از طرف اداره کل با شرکتها به منظور کمک به تجهیز آزمایشگاههای دانشگاه، بهره گیری از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه در کمیته های تخصصی، تسهیل و تسریع فرآیند بازدیدهای علمی برای دانشجویان و اساتید، در مفاد این تفاهم نامه ذکر شده است.»

 

از نکات بارز این تفاهم نامه می توان به فرآهم نمودن امکان حضور اعضای هیات علمی واحد مرودشت در شرکتها و صنایع مختلف به منظور انجام فرصتهای مطالعاتی و برنامه های تحقیقاتی اشاره نمود. دکتر محمد رضا صالحی زاده در خصوص این بند افزود: «بر اساس ماده ۶ شرح وظایف دفاتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی که بخشنامه شماره ۸۱/۱۴۰۴۳۷ مورخ ۸۰/۸/۲ به واحد های دانشگاهی ابلاغ شده است، یکی از وظایف دفتر ارتباط با صنعت رایزنی با صنایع مختلف به منظور فرآهم نمودن امکان فرصت مطالعاتی برای اعضای هیات علمی ذکر شده است. با توجه به موافقت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با این مساله که در تفاهم نامه اخیر نیز ذکر شده است، مکاتبات لازم با دفتر ارتباط با صنعت سازمان به منظور تحقق این امکان صورت خواهد پذیرفت.»


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر