۸:۱۶:۰۸ - یکشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۴
انفاق زمین توسط خیران برای ساخت مرکز نگهداری معلولان مرودشتی
سرپرست فرمانداری مرودشت خواستار همکاری خیران و نیکوکاران برای انفاق زمین در محدوده این شهر به منظور ساخت مراکز نگهداری معلولان در این شهرستان شد.    فارس- محمدرسول‌ زارع که به‌ اتفاق چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از مرکز نگهداری دختران معلول و کم‌توان ذهنی بالای ۱۴ سال آوا در شهر مرودشت

13940903000617_PhotoA

سرپرست فرمانداری مرودشت خواستار همکاری خیران و نیکوکاران برای انفاق زمین در محدوده این شهر به منظور ساخت مراکز نگهداری معلولان در این شهرستان شد.

 

 فارس- محمدرسول‌ زارع که به‌ اتفاق چند تن از مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان از مرکز نگهداری دختران معلول و کم‌توان ذهنی بالای ۱۴ سال آوا در شهر مرودشت بازدید کرده بودند، اظهار کرد: جامعه باید به این باور برسد که معلولان نیز همانند دیگران حق زیستن دارند.

 

وی خدمات‌رسانی به این‌گونه افراد را نوعی جهاد اجتماعی برشمرد و افزود: بدون شک فقط یک عاطفه قوی و تعهد دینی و اخلاقی موجب می‌شود تا مادریاران این مراکز بتوانند سرپرستی این‌گونه افراد را به عهده گیرند.

 

سرپرست فرمانداری مرودشت خواستار عضویت مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در ساختار تشکیلاتی و مشارکت در حمایت و کمک‌رسانی به این‌گونه مراکز شد و ادامه داد: مراکز نگهداری معلولان ذهنی به‌ تنهایی قادر به ادامه فعالیت و خدمت‌رسانی به این قشر آسیب‌پذیر نیستند، از این‌رو برای ادامه کار نیازمند حمایت فکری و مالی مدیران و مسئولان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی و خدمات‌رسان و همچنین خیران است.

 

زارع خواستار همکاری خیران و نیکوکاران به منظور انفاق یک قطعه زمین در محدوده شهر برای ساخت مجتمع خدماتی برای مراکز نگهداری معلولان شهرستان مرودشت شد و تصریح کرد: جابه‌جایی مکان و کمبود فضا و از همه مهم‌تر اجاره منزل برای نگهداری و خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان، متولیان این حوزه را دچار مشکل کرده است.

 

وی خاطرنشان کرد: در صورت همکاری و مساعدت خداپسندانه خیران در هدیه کردن یک قطعه زمین در محدوده شهر، فرمانداری این شهرستان و سازمان بهزیستی استان فارس مطابق با قانون و مقررات مصوب برای ساخت مجتمع و تجهیز آن همکاری و مساعدت خواهد کرد.

 

رئیس سازمان بهزیستی شهرستان مرودشت نیز در حاشیه این بازدید گفت: مرکز معلولان آوا و ماه بنی‌هاشم مرودشت دارای ۷۰ معلول ذهنی است که هزینه نگهداری آنان افزون‌ بر ۸۰۰ میلیون ریال بوده و قطعاً بدون مشارکت عامه مردم کار برای این مراکز سخت و دشوار است.

 


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر