۷:۴۷:۲۸ - شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۴
ایمن سازی محور مرودشت – ارسنجان
عملیات ایمن سازی محور مرودشت – ارسنجان پایان یافت. خبرگزاری صدا و سیما- رییس اداره راه و شهرسازی مرودشت گفت: این عملیات به طول ۵ کیلومتر شامل: روکش آسفالت محور، عملیات شانه سازی و ایمن سازی است. جمشید شمشیری افزود: محور مرودشت – ارسنجان یکی از محورهای اصلی استان است که با توجه به تردد

jadeh-1

عملیات ایمن سازی محور مرودشت – ارسنجان پایان یافت.


خبرگزاری صدا و سیما- رییس اداره راه و شهرسازی مرودشت گفت: این عملیات به طول ۵ کیلومتر شامل: روکش آسفالت محور، عملیات شانه سازی و ایمن سازی است.


جمشید شمشیری افزود: محور مرودشت – ارسنجان یکی از محورهای اصلی استان است که با توجه به تردد زیاد در آن، ایمن سازی و نصب علائم از اهمیت بسزایی برخوردار است.


وی افزود: برای اجرای این طرح یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

  1. اردلان خادمی   آبان ۱۶, ۱۳۹۴  

    باسلام
    درابتدا لازم میدانم از پوشش خبری مطلوب و سازنده پایگاه خبری تحلیلی پارس دشت تقدیر وتشکر کنم وبرای این مجموعه پرتلاش و ارزشمند ارزوی توفیق بیشتر کنم.
    انچه امروز بعنوان اولویت اصلی مادرعصرفن اوری و تکنولوژی باید مد نظرقرار گیرد اهمیت به سلامتی مردم وحفظ جان و همچنین شئونات اجتماعی ایشان است دررابطه با امنیت جان مردم متاسفانه باوجود شرائط موجودازانجمله امنیت جانی سرنشینان درساخت اتومبیلهای ساخت داخل حسب ارزیابیهای انچام شده توفیقی انچنان حاصل نشده لذا این معضل به اضافه نحوه احداث جاده ها درمناطق کم برخوردار پرجمعیت ازجمله دلایلی هستند که امروزه جان بسیار ازافراد را بخطرانداخته است باتوجه به اشاره سایت پارس دشت به مورد موجودکه کم عرض بودن و ناهموار و فنی نبودن محور مواصلاتی ارسنجان توابع و تخت طاووس میباشد باکما ل تاسف درهرماه حداقل مردم این دیار شاهد تصادفات هولناک و از انجمله جان باختن تعداد زیادی از مردم کم توقع و بی سرپرست شدن خانواده های زیادی هستند درماه قبل یکی از فجیع ترین تصادفات که منجر به ازبین رفتن یک خانواده شامل مرد و همسر حامله باجنین نه ماهه درمنطقه توابع بودیم که بسیاردردناک و تاسف باربود لذا لازم است مسئولین امر بویژه نماینده مردم حوزه و فرمانداران محترم ارسنجان و مرودشت ومسئولین راه و شهرسازی نگاه وتوجه ویژه ای را به این محور که نام قاتل مردم بدان اطلاق شده معمول دارند تا خداوند متعال ازایشان راضی و خشنود گشته و بیش از این خانوادهادرعتبه و عذاب و …. قرار نگیرند. مجددا از شمادرخصوص انعکاس این مهم تشکر میشود.

    پارس دشت:
    سپاس از حسن نظر شما مخاطب گرامی


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر