۱۸:۵۴:۴۴ - چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳
اینجا؛ پایانه مسافربری نیست+ عکس
به گزارش طنین پاسارگاد، شهرستان پاسارگاد به دلیل جاذبه های گردشگری و موقعیت جغرافیایی آن، یکی از پر ترددترین شهرستان های استان فارس است. این شهرستان یه دلیل وجود چهار مرکز آموزش عالی، میزبان دانشجویان از سراسر استان بوده و با توجه به اینکه مبادی ورودی شهرستان های ارسنجان و خرم بید نیز می باشد،

به گزارش طنین پاسارگاد، شهرستان پاسارگاد به دلیل جاذبه های گردشگری و موقعیت جغرافیایی آن، یکی از پر ترددترین شهرستان های استان فارس است.


این شهرستان یه دلیل وجود چهار مرکز آموزش عالی، میزبان دانشجویان از سراسر استان بوده و با توجه به اینکه مبادی ورودی شهرستان های ارسنجان و خرم بید نیز می باشد، تعداد زیادی از مسافران این شهرها باید از سعادت شهر به طرف شهر خود حرکت کنند.

 

سال گذشته در چنین ایامی، سایت طنین پاسارگاد گزارشی از وضعیت بسیار بد پایانه مسافربری، به شهروندان ومسئولان ارائه داد.


یکی از کمبودهای مهم شهرستان پاسارگاد و شهر سعادتشهر، وجود پایانه مسافربری است. پایانه ای (زمین خاکی) که این روزها از آن استفاده می شود، باعث ناراحتی وگلایه مندی شهروندان ومسافران این شهرستان گردیده است.

 

در این پایانه مسافربری که هم اکنون از آن استفاده می شود، نه جایی به عنوان سالن انتظار و نشستن مسافر است و نه آبی برای نوشیدن و نه سرویس بهداشتی و …

 

این در حالی است که شهرستان های همجوار با اینکه خیلی کمتر از شهرستان پاسارگاد مسافر دارند و تردد در آنها کمتر ازشهرستان پاسارگاد، صورت می گیرد، از پایانه ای باتمام امکانات و بهتر از پایانه مسافربری این شهرستان برخوردار می باشند.

 

البته هر از گاهی هم شنیده می شود که این پایانه به جایی دیگر انتقال می یابد ولی از سال گذشته تاکنون که گزارشی در این مورد ارئه داده ایم، هیچ گونه تغییری مشاهده نشده است.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر