۱۸:۱۶:۲۱ - دوشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۴
بازدید امام جمعه مرودشت از ستاد انتخابات
امام جمعه مرودشت، صبح امروز ازستاد انتخابات شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند و چگونگی ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.   به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت، ضمن حضور در محل فرمانداری مرودشت، از ستاد

IMG-20151221-WA0103

امام جمعه مرودشت، صبح امروز ازستاد انتخابات شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند و چگونگی ثبت نام از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان مرودشت، حجت الاسلام قنبرعلی احمدی امام جمعه مرودشت، ضمن حضور در محل فرمانداری مرودشت، از ستاد انتخابات شهرستان های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد بازدید نموده و از نزدیک در جریان روند ثبت نام کاندیداهای مجلس قرار گرفت.

 

حجت السلام احمدی در گفتویی خبری اظهار داشت: یکی از نکات محوری مهم که قاطبه مردم باید رعایت کنند، تحقیق و بررسی در مورد فرد اصلح برای نمایندگی مجلس می باشد.

 

وی به محسنات و معیارهای یک نماینده اشاره کرد و افزود: مردم باید فردی را به عنوان نماینده خود در مجلس برگزینند که فرهیخته، دانشمند و با تجربه باشد و بتواند مشکلات منطقه را رصد نموده و دلسوزانه در پی رفع آن باشد.

 

امام جمعه مرودشت خواستار حضور و ثبت نام تمام سلایق و گروهها برای نمایندگی خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی شد و تصریح کرد: حضور سلیقه های مختلف، باعث تعادل و توازن قدرت و ایجاد اعتماد عمومی می شود.

 

حجت الاسلام احمدی خواسار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و خاطرنشان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، پایه های اقتدار نظام را مستحکم می کند.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر