۵:۱۰:۵۶ - جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۳
بازدید معاون درمان و توانبخشی هلال احمر فارس از تجهیزات مرودشت
معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان فارس، از امکانات و تجهیزات شهرستان مرودشت بازدید کرد. به گزارش جمعیت هلال احمر مرودشت، دکترشمشادی ضمن حضور در جمعیت هلال احمر این شهرستان طی نشستی با حسن دهقانیان ریاست جمعیت هلال احمر و کارکنان شعبه مرودشت، از نزدیک با روند پیگیری تملک املاک هلال احمر که

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان فارس، از امکانات و تجهیزات شهرستان مرودشت بازدید کرد.

به گزارش جمعیت هلال احمر مرودشت، دکترشمشادی ضمن حضور در جمعیت هلال احمر این شهرستان طی نشستی با حسن دهقانیان ریاست جمعیت هلال احمر و کارکنان شعبه مرودشت، از نزدیک با روند پیگیری تملک املاک هلال احمر که در دست ارگانها و سازمانهای دیگر قرار دارند آشنا شد.

معاون درمان و توانبخشی هلال احمر استان فارس، از محل بیمارستان قدیم نیز که در حال حاضر، ۷۵ درصد آن در دست مرکز بهداشت می باشد، بازدید نمود.

همچنین طی این بازدید، امکان ایجاد درمانگاه هلال احمر در این محل و نیازسنجی مردم مرودشت به یک درمانگاه تخصصی مورد ارزیابی قرار گرفت.

دکتر شمشادی ضمن بازدید از دیگر املاک هلال احمر شهرستان، از تصاحب این املاک توسط ارگانها و سازمانهای دیگر، ابراز تأسف نمود.

وی همچنین در پایان این بازدید و در محل پایگاه امداد و نجات جاده ایی مرودشت، طی نشستی صمیمی با امدادگران و نجاتگران این پایگاه، از آمادگی و تلاش جوانان به جهت امداد رسانی به آسیب دیدگان حوادث مختلف، تقدیر و تشکر نمود.


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر