۱۵:۲۷:۱۳ - جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳
با زمین خواری در مرودشت به شدت برخورد می شود
دومین جلسه پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان در سال ۹۳ با حضور همه اعضاء در اداره جهاد کشاورزی برگزار گردید.   دراین جلسه ریاست جهاد کشاورزی شهرستان مهندس قاسمی شاخص بودن شهرستان در امر کشاورزی در سطح کشور را علت اصلی طمع سودجویان در بحث تصرف اراضی ملی

axe13561

دومین جلسه پیشگیری از تخریب و حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی شهرستان در سال ۹۳ با حضور همه اعضاء در اداره جهاد کشاورزی برگزار گردید.

 

دراین جلسه ریاست جهاد کشاورزی شهرستان مهندس قاسمی شاخص بودن شهرستان در امر کشاورزی در سطح کشور را علت اصلی طمع سودجویان در بحث تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری عنوان نمود و همکاری همه دستگاهها دربرخورد با این موضوع را خواستار شد.

 

ابراهیمی از قضات دادگستری شهرستان مرودشت در این جلسه اجرای تبصره ۴ قانون تعیین تکلیف اراضی اختلافی موضوع اجرای ماده ۵۶ قانون جنگلها و مراتع مصوب ۲۲/۶/۱۳۶۷ را توسط دستگاههای مرتبط خواستار شد و عنوان نمود: با متصرفین غیر قانونی اراضی ملی و منابع طبیعی و زمین خواران برخورد می گردد.

 

 قاضی ابراهیمی همچنین در ادامه، گفت: پیشگیری فرهنگی در رابطه با جرائم آثار مفیدتری از پیشگیری وضعی قضایی نیروی انتظامی دارد و از مسئولین امر میخواهیم در این رابطه فرهنگ سازی و آگاه سازی عموم افراد صورت پذیرد.

 

منبع: جهاد کشاورزی فارس


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر