۲۰:۰۵:۵۵ - سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳
برای اولین بار در بیمارستان مرودشت اتفاق افتاد: برگزاری مانور بحران با ورود ۱۵ بیمار فرضی
برای اولین بار در بیمارستان مرودشت، مانور بحران با حضور ۱۵ بیمار فرضی برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت مانور بحران فرضی با همکاری جمعیّت هلال احمر شهرستان مرودشت با ورود هم زمان ۱۰ بیمار تصادفی و ۵ بیمار داخلی در بخش اورژانس این

IMG_0006

برای اولین بار در بیمارستان مرودشت، مانور بحران با حضور ۱۵ بیمار فرضی برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید مطهری مرودشت مانور بحران فرضی با همکاری جمعیّت هلال احمر شهرستان مرودشت با ورود هم زمان ۱۰ بیمار تصادفی و ۵ بیمار داخلی در بخش اورژانس این مرکز برگزار شد.

 

در این مانور برنامه های جدیدی مانند ثبت پذیرش بیماران بالای سر آنها، تریاژ کلیه بیماران و سطح بندی بیماران با کارت های قرمز، زرد و سبز جهت بیماران اولویت های ۱، ۲ و۳، انتقال بیماران موجود دربخش به قسمت فوریت های داخلی و تأمین فضای فیزیکی بخش جهت ورود بیماران جدید، چیدمان جدید برانکارد، اولویت بندی بیماران جهت معرفی به واحدهای پاراکلینیکی و نصب چارت تشکیلاتی بحران انجام شد.

 

لازم به ذکر است تیم مدیریت اجرایی بیمارستان هدف از برگزاری این مانور را تمرین و ایجاد هماهنگی بین گروه های مختلف پزشکی، پرستاری و پشتیبانی در مواجهه با ورود تعداد بالای بیمار در یک زمان محدود و سرعت بیشتر در ارائه خدمات به بیماران اولویت اول بیان کرد.
IMG_0017 IMG_0022

  1. دلواپس   آبان ۲۱, ۱۳۹۳  

    خدا قوت ، ان شاالله درحوادث واقعی نیز عملکردخوبی داشته باشید


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر