۱۶:۱۱:۲۶ - چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴
برپایی همایش “امر به معروف و نهی از منکر” در مرودشت
در پنجمین روز از  هفته بسیج، همایشی تحت عنوان امر به معروف ونهی ازمنکر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.   روابط عمومی سپاه مرودشت- همزمان با پنجمین روز هفته بسیج، در سالن اجتماعات فرمانداری همایشی تحت عنوان امر به معروف ونهی ازمنکر با حضور بیش ۲۰۰نفر از عموم مردم ومسئولین شهرستان برگزار شد.  

237743_499

در پنجمین روز از  هفته بسیج، همایشی تحت عنوان امر به معروف ونهی ازمنکر در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

 

روابط عمومی سپاه مرودشت- همزمان با پنجمین روز هفته بسیج، در سالن اجتماعات فرمانداری همایشی تحت عنوان امر به معروف ونهی ازمنکر با حضور بیش ۲۰۰نفر از عموم مردم ومسئولین شهرستان برگزار شد.

 

در ابتدای این همایش، محمدی، فرمانده سپاه مرودشت ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین، درباره اهمیت و نیاز به جدی تر گرفتن امر به معروف ونهی از منکر، مطالب مبسوطی را ارائه نمود.

 

وی گفت: دایره منکرات فقط به بدحجابی ختم نمی شود  بلکه بدحجابی یکی از منکرات است و امروزه منکرات زیادی در سطح جامعه وجود دارد که می بایست انها را شناخت و برای رفع آنها اقدام کردو

 

فرمانده سپاه مرودشت همچنین با اشاره به خدمات بسیج در بحث احیای امر به معروف و نه از منکر، تأکید نمود: بالاترین “معروف” در حال حاضر حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 

در ادامه این مراسم، حجه الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت نیز در سخنانی، بیان داشت: فرهنگ بسیجی و حضور پرشور بسیجیان در ابعاد مختلف، می تواند زمینه ساز ظهور حضرت بقیه الله الاعظم گردد.

 

وی افزود: جهت احیای امر به معروف و نهی از منکر می بایست همه مسئولین شهرستان هماهنگ گردند تا بتوان منکرات را در جامعه ریشه کن نموده و معروفات فراموش شده را مجددا احیاء نمود که یکی از اقدامات خوب در این زمینه را می توان برگزاری نماز جماعت در پاساژ و بازار ها دانست که ترویج بهترین معروفات است.

 

خطیب نمازجمعه مرودشت در پایان بار دیگر بر اهمیت این وظیفه دینی تأکید نمود و خاطر نشان ساخت: تذکر لسانی نسبت به منکرات رایج را نباید فراموش کرد چرا که به فرمایش حضرت علی(ع) «تمام واجبات و جهاد در راه خدا، در مقابل امر به معروف و نهی از منکر، مثل قطره ای در برابر دریاست».

237734_994237735_972


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر