۵:۵۵:۴۳ - پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۳
برگزاری روز جهانی کودک در تخت جمشید+ تصاویر
مراسم روز جهانی کودک، با حضور بیشمار کودکان در مجموعه پردیس تخت جمشید، برگزار شد.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، در این مراسم که با همکاری و مشارکت پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و اداره میراث فرهنگی شهرستان مرودشت برگزار گردید، کودکان ضمن دریافت کارت همیار

DSC00096

مراسم روز جهانی کودک، با حضور بیشمار کودکان در مجموعه پردیس تخت جمشید، برگزار شد.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی پایگاه میراث جهانی تخت جمشید، در این مراسم که با همکاری و مشارکت پایگاه میراث جهانی تخت جمشید و اداره میراث فرهنگی شهرستان مرودشت برگزار گردید، کودکان ضمن دریافت کارت همیار میراث فرهنگی، با قوانین مرتبط با بازدید از اماکن تاریخی آشنا شدند.

همچنین آموزش و اجراء بازیهای گروهی سنتی،  در راستای نشاط و شادابی بیشتر کودکان، آگاهی آنان از توانمندیهای فکری و بدنی و همچنین احیاء بازیهای سنتی فراموش شده که جزئی از فرهنگ و رسوم ایرانیان به شمار می رود، از  دیگر برنامه های روز جهانی کودک در تخت جمشید بود.

 

کودکان در این روز با اجراء شعر و سرود، اجراء نمایش های خلاق ساخت کاردستی، لحظات خوشی را گذراندند.

 

آسمان مجموعه پردیس تخت جمشید مملو شده بود از بادبادک‌های رنگین کودکان، این کودکان فارغ از هر دغدغه‌ ای بادبادک‌های دست‌ساز خود را به تخت جمشید آورده و پس از اتمام بازی و سرگرمی، بادبادک‌ها را به آبی آسمان سپردند و با به پرواز در آوردن بادبادک‌های خود روز جهانی کودک را گرامی داشتند.
DSC00013 DSC00039 DSC00050 DSC00071 DSC00085


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر