۱۳:۲۸:۰۱ - پنجشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴
برگزاری ضیافت افطاری دانش آموزان مدارس حاشیه شهر مرودشت
دانش آموزان مدارس حاشیه شهر مرودشت در ضیافت افطاری آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کردند.   به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در این ضیافت باشکوه بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر که اکثرا در مدارس حاشیه شهر تحصیل می کنند شرکت داشتند.   در این مراسم چراغی

IMG_7754

دانش آموزان مدارس حاشیه شهر مرودشت در ضیافت افطاری آموزش و پرورش این شهرستان شرکت کردند.

 

به گزارش دریافتی “پارس دشت” از روابط عمومی آموزش و پرورش مرودشت، در این ضیافت باشکوه بیش از ۵۰۰ دانش آموز دختر که اکثرا در مدارس حاشیه شهر تحصیل می کنند شرکت داشتند.

 

در این مراسم چراغی مدیر آموزش و پرورش مرودشت سخنرانی کوتاهی داشت.

 

مرتضی چراغی ضمن تبریک ماه رمضان، آن را ماه خودشناسی و فرصت بزرگ قدرشناسی از نعمت های خداوندی دانست و روزه گرفتن را امتحانی برای درک سختی ها و صبر در برابر مشکلات نامید.

 

مدیر آموزش و پرورش مرودشت با بیان اینکه استفاده از فرصت ها همیشه موجب پیشرفت می شود، ماه رمضان را فرصتی برای تعالی روح و استفاده از لحظه های آن را موجب سربلندی در آخرت دانست.

 

در ادامه این مراسم، مهری آزادی کارشناس امور بانوان آموزش و پرورش مرودشت و اسدالله کشتکارفرد مسئول سازمان دانش آموزی این اداره نیز صحبت هایی ایراد نمودند.

 

برومندی نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی مهمان ویژه این افطاری دانش آموزی بود که او نیز صحبت کوتاهی با دانش آموزان داشت.

 

قرار است همین مراسم برای دانش آموزان پسر نیز در روزهای باقی مانده از ماه رمضان اجرا شود.

 

ضیافت افطاری دانش آموزان مرودشت با اقامه نماز جماعت و صرف افطاری و شام خاتمه یافت.

IMG_7748


ويژه نامه
تعداد شماره ها: 1
  • دريافت مرودشت
  • آرشيو
  • تازه های خبر
    پیشنهاد سردبیر